Web Analytics Made Easy - Statcounter

این اتحادیه جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: بنا به درخواست همکاران صنفی که طوماری را در این زمینه امضا کرده‌اند، واحدهای صنفی طلافروشی و مرتبط در شهرستان کازرون از شنبه ۲۱ تیرماه جاری به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود. 

این اقدام خودجوش با استقبال برخی شهروندان کازرون روبرو شده و از آن به عنوان گام عملی در راستای تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان و نماد بارز مهرورزی و تجلی اولویت بخشیدن به حفظ ارزش‌ های اجتماعی بر منافع شخصی یاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است. 

پیش از این، جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه برای مقابله با این بیماری، محدودیت‌ها در سراسر این استان تا پایان هفته آینده تمدید شد، گفت: در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز (جهرم، فسا ، لارستان و گراش)، محدودیت‌ها سختگیرانه‌تر اعمال می‌شود.

عبدالرضا قاسم‌پور پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سراسر این استان، تمام تجمع‌های رسمی و غیررسمی، مراسم‌های ختم و عروسی و تجمع‌های علمی و آموزشی لغو شده است.

وی ادامه داد: تالارهای پذیرایی و باغ‌های مجالس، کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها، گیم‌نت‌ها، کتابخانه‌ها، موسسه‌های آموزشی و اماکن ورزشی و تفریحی تا پایان هفته آینده تعطیل هستند و رستوران‌ها و فست فودها تنها به صورت بیرون‌بر فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

معاون استاندار فارس گفت: همچنین مترو، اتوبوسرانی، پارک‌ها و بوستان‌ها نیز تعطیل خواهند بود.

بر اساس آخرین اعلام شده تا ظهر پنجشنبه (نوزدهم تیرماه ۹۹) تاکنون ۲۵۰ هزار و ۴۵۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۲۱ نفر در ۲۴ ساعت قبل از آن، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۲ هزار و ۳۰۵ نفر رسید.

برچسب‌ها بازار طلا ویروس کرونا کازرون فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار طلا ویروس کرونا کازرون فارس بازار طلا ویروس کرونا کازرون فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

به گزارش دانشجو، کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کلیات لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد

وی افزود: هنوز مشخص نیست که چه روز‌هایی تعطیل خواهد شد، اما ساعت کاری کارمندان در هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد.

این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که آیا بانک‌ها نیز شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند یا خیر.

وی افزود: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • شنبه را به جای پنجشنبه تعطیل کنید
  • چالش‌های تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • ماجرای طلافروشان و سامانه مودیان مالیاتی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها