Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@04:00:52 GMT

رای دادگاه عالی آمریکا علیه ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۸۲۴

رای دادگاه عالی آمریکا علیه ترامپ

دادگاه عالی آمریکا به ترامپ دستور داده است تا گزارش‌های مالیاتی خود را به دادستان‌های نیویورک ارائه دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مانع از دسترسی کنگره به جزئیات مربوط به سوابق مالی اش شده است، دادگاه عالی ایالات متحده روز پنجشنبه به ترامپ دستور داده است تا گزارش های مالیاتی اش را در اختیار دادستان ها و مقام های قضایی نیویورک قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولتون: ترامپ مفهوم ریاست جمهوری را درک نکرده است/ حسادت به رهبران سیاسی بزرگ دنیاکره شمالی: انجام مذاکره‌ای دیگر با آمریکا فایده‌ای ندارد/ مذاکره با ترامپ فقط برای واشنگتن مفید خواهد بود

بر اساس این گزارش رای دادگاه عالی آمریکا یک چالش بزرگ برای ترامپ به شمار می رود چرا که وی قبلا مدعی شده بود که از هرگونه تحقیقات قضایی مصون است. البته این رای می تواند به ترامپ این امکان را بدهد که گزارش های مالی اش را تا پس از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر، همچنان به طور خصوصی نگهداری کند.

دادگاه عالی آمریکا با 7 رای موافق در برابر 2 رای مخالف از ترامپ خواسته است تا گزارش های مالیاتی اش را به دادستان های نیویورک تحویل دهد.

وکلای ترامپ ادعا کرده بودند که رئیس جمهور آمریکا از هرگونه تحقیقات قضایی و مجرمانه مصون است ولی این ادعا از سوی دادگاه رد شده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور آمریکا دونالد ترامپ بیشتر بخوانید... بولتون: ترامپ مفهوم ریاست جمهوری را درک نکرده است/ حسادت به رهبران سیاسی بزرگ دنیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ دادگاه عالی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد

دونالد ترامپ، اولین رئیس جمهور سابق در تاریخ آمریکا خواهد بود که به اتهامات جنایی محاکمه می‌شود. با انتخاب هیات منصفه امروز دوشنبه ترامپ در پرونده‌ای در نیویورک به دلیل پولی که قبل از انتخابات ۲۰۱۶ به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی پرداخت کرده بود، محاکمه خواهد شد.

براساس گزارش خبرگزاری آلمان، شایان ذکر است که ترامپ که چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا بود و قرار است در نوامبر آینده برای رقابت مجدد با جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا نامزد شود، به ۳۴ فقره جعل سوابق تجاری متهم شده است.

این بازیگر فیلم های غیراخلاقی گفت که به او پول داده شده تا در مورد رابطه‌ای که با ترامپ در سال ۲۰۰۶ داشته ساکت بماند. او اعتراف کرد که ترامپ در آستانه انتخابات ۲۰۱۶ به او پول داده است تا از اتهامات نادرست و باج خواهی او جلوگیری کند.

وکلای ترامپ چندین تلاش ناموفق برای به تعویق انداختن محاکمه داشتند، تاکتیکی که آنها در سه پرونده جنایی دیگر رئیس جمهور سابق نیز استفاده کردند. با این وجود ترامپ که در تمامی اتهامات علیه خود اعتراف کرده بی گناه است، در صورت مجرم شناخته شدن با حداکثر چهار سال زندان مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد