Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@05:44:46 GMT

واکنش آقای نماینده به خبر انفجار در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۹۴۲

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حسین حق‌وردی نماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی درخصوص برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی از کاربران مبنی بر وقوع انفجار در منطقه غرب استان تهران و شهر قدس، بیان کرد: در منطقه شهر قدس، شهریار و ملارد که حوزه انتخابیه بنده است هیچ‌گونه انفجاری نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد: در محدوده شهرستان‌های غرب استان تهران یعنی قدس و ملارد و شهریار هیچ گونه حادثه‌ای ناشی از انفجار در شب گذشته نداشته ایم.

نماینده مردم شهریار و ملارد و شهر قدس در مجلس یازدهم تصریح کرد: شب گذشته فقط در شهرستان قدس قطعی برق داشتیم که به سبب فعالیت های دوستان اداره برق بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون هوشنگ صدیق سوال از رئیس جمهور حق وردی نماینده مجلس شهر قدس انفجار تکذیب سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون هوشنگ صدیق سوال از رئیس جمهور شهر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهردار تهران به حمله شب گذشته ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی پیرامون حمله شب گذشته ایران به رژیم صهیونیستی نوشت که شب گذشته هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در عرض چند ساعت پیش چشم مردم دنیا شکسته و تنبیه شد. انتظار رژیم صهیونیستی برای رسیدن پهپادها و موشک‌های ایرانی، تا ابد در ذهن صهیونیست‌ها باقی خواهد ماند.

کد خبر 844328 برچسب‌ها شهردارى تهران حمله ایران به اسرائیل تهران

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • مردم شهرستان‌های غرب استان تهران در حمایت از اقدام قاطع سپاه پاسداران اجتماع برگزار می‌کنند
  • واکنش شهردار تهران به حمله شب گذشته ایران به رژیم صهیونیستی
  • ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند
  • دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
  • تشکیل استان تهران غربی در دست بررسی است
  • تاکید بر تسهیل امور مردم و تکریم آن‌ها از سوی مسئولین
  • برگزاری نشست هماهنگی کنگره شهدای شهرستان ملارد