Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تامین بخشی از مطالبات اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان بابت سهم دولت اظهار کرد: پیگیر باقی‌مانده مطالبات فرهنگیان بابت سهم دولت هستیم. تاریخ انتشار: 11:00 - 20 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۲۰۲

خبرگزاری میزان- محسن حاجی میرزایی در پیامی توییتری نوشت: بامساعدت دولت و پیگیری‌های صندوق ذخیره، مبلغ ۴١٣میلیارد و٨٩۴میلیون تومان از مطالبات اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان بابت سهم دولت تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر آموزش و پرورش دو روز گذشته از احیای ۴۱۴ میلیارد تومان از مطالبات اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان از سهم دولت خبر داده و گفته بود که در شرایطی که کشور و به ویژه دولت با محدودیت‌های مالی فراوانی مواجه است، این  مبلغ با استفاده از ظرفیت قانون بودجه و از طریق تهاتر با بانک انجام شده است.

بیشتر بخوانید: مردودی‌های خردادماه در شرایط کرونایی چگونه مجددا امتحان می‌دهند؟

به گفته وی، طبق ماده ۸۵ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، کارکنان وزارت آموزش و پرورش که عضویت صندوق ذخیره فرهنگیان را پذیرفته‌اند و یا خواهند پذیرفت، می‌توانند تا پنج درصد از حقوق و مزایای خود را به صورت ماهیانه به حساب صندوق واریز ‌کنند و دولت نیز موظف است همه‌ساله معادل سهم واریزی اعضا به صندوق ذخیره فرهنگیان را به‌ طورکامل در ردیف اعتباری خاص در بودجه سنواتی منظور و پرداخت کند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش صندوق ذخیره فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس طی بازی‌های نیم فصل دوم موفق به کسب 19 امتیاز شده تا همچنان رقابت نزدیکی با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی دنبال کند. با این حال در کنار بحث تمدید قرارداد، موضوع مربوط به دریافت مطالبات نیز از سوی بازیکنان پیگیری می‌شود.

بازیکنان پرسپولیس در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل موفق به دریافت تنها 40 درصد از مطالبات خود شده‌اند. این در حالیست که در فصل گذشته و در همین مقطع آنها 70 درصد دریافتی داشتند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که این روزها بیشتر درگیر دریافت مجوز حرفه‌ای و بحث مالکیت باشگاه است، در تلاش است تا مسئله مطالبات بازیکنان و دیگر اعضای تیم را هم حل کند و باید دید چه زمانی این باشگاه قادر خواهد بود به تعهدات مالی خود عمل کند.

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا