Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جواد ناصریان معاون - توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در بخشنامه‌ای به کلیه استانداران، روسای سازمان‌های وابسته، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران، ادارات کل ثبت احوال استان‌ها و شهرستان، شوراهای اسلامی شهر و روستا و کلیه واحدهای تابعه وزارت کشور، با توجه به نگرانی‌ها درخصوص شیوع بیماری کرونا و براساس مصوبات بیست و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که در ۱۴ تیرماه برگزار شد، تصریح کرد: از تاریخ ابلاغ این بخشنامه کلیه مدیران و کارکنان شاغل در واحدهای مصرح فوق الذکر، ملزم به استفاده از ماسک در محل کار هستند و در صورت عدم رعایت، از ورود آنان به محل کار ممانعت بعمل آمده، بدیهی است هر نوع عدم همکاری و توجه به این امر از سوی کارکنان منجر به عدم امکان حضور آنان در محل کار گردد، غیبت تلقی و مطابق مقررات با آنان برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بخشنامه تاکید شده است؛ مسئولان ادارات و واحدهای وابسته و تابعه مکلفند ضمن راهنمایی مراجعان و متقاضیان دریافت خدمات در خصوص رعایت کامل دستورالعمل و پروتکل‌ های بهداشتی محیط اداری، از ورود کسانی که فاقد ماسک هستند به محیط اداری و مراکز ارائه خدمات و واحدهای عملیاتی جلوگیری نموده و از ارائه خدمات مورد درخواست آنان خودداری نمایند.

در پایان این نامه تصریح شده است؛ مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه به عهده استانداران و روسای سازمان‌های وابسته و تابعه و شهرداران است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ماسک ادارات کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تغییر ساعت کاری کرمانی‌ها در ماه رمضان

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: ادارات استان کرمان از فردا پانزدهم رمضان تا پایان ماه رمضان با یک ساعت تأخیر آغاز به کار می‌کنند.

مجتبی اسدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از کرمان اظهار کرد: با هدف بهره‌مندی کارمندان از فیوضات ماه مبارک رمضان، کارمندان در استان با یک ساعت تأخیر سرکار حاضر می‌شوند.

وی افزود: بر همین اساس ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، بانک‌ها و مراکز آموزش عالی در استان از فردا سه‌شنبه هفتم فروردین ۱۴۰۳ تا پایان ماه رمضان از ۸:۱۵ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: شروع به کار ادارات در استان کرمان در روزهای بعد از شب‌های قدر نیز ساعت ۹ صبح است.

کد خبر 739042

دیگر خبرها

  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • ادعای جدید ایلان ماسک ؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • ادعای جدید ایلان ماسک؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا (فیلم)
  • (ویدیو) ادعای جدید ایلان ماسک؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • تغییر ساعت کاری ادارات آذربایجان شرقی
  • ویدیو/ ادعای جدید ایلان ماسک؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • اعلام رسمی تعداد خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۲/ خروج بیش از ۳ میلیارد دلار از کشور برای واردات موبایل/ چینی‌ها در ۱۴۰۲ بیشترین ورود سرمایه به ایران را داشتند/ الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • جزییات تغییر ساعت کاری کرمانی‌ها در ماه رمضان