Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد آن دسته از تیم‌هایی که به دلیل شیوع کرونا نتوانسته‌اند مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های اروپایی را به پایان برسانند، طبق برنامه قبلی بازی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد که در بازی‌های دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، تیم‌های میزبان در خانه خود بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تورنمنت تحت نظارت یوفا از ماه مارس که ویروس کرونا جهان را در برگرفت به حالت تعلیق درآمدند و تعدادی از بازی‌های دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها برگزار نشدند. قرار است بازی‌های مراحل بعدی هر یک از دو تورنمنت به صورت متمرکز و تک حذفی (لیگ قهرمانان در شهر لیسبون پرتغال و لیگ اروپا در شهر کلن آلمان) برگزار شود، اما یوفا به منظور ضایع نشدن حق تیم‌های میزبان مرحله یک هشتم نهایی به آنها اجازه داده که در خانه خود پذیرایی رقبای‌شان باشند، البته بدون حضور تماشاگر.

از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان چهار بازی و از همین مرحله از رقابت‌‌های لیگ اروپا شش بازی باقی مانده است. همچنین دو بازی در لیگ اروپا حتی در دور رفت هم انجام نشدند که طبق اعلام یوفا این بازی‌ها به صورت تک حذفی در آلمان انجام خواهند شد.

درخواست رئال مادرید از یوفا؛ بازی برگشت با منچسترسیتی، خارج از انگلیس برگزار شود

 

یوفا همچنین اعلام کرد که بازی‌های مراحل مقدماتی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در فصل آتی نیز برخلاف روال همیشگی که به صورت رفت و برگشت در خانه هر یک از دو تیم برگزار می‌شد، این بار به صورت تک حذفی و در استادیومی بی‌طرف، بدون حضور تماشاگران انجام خواهند شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) لیگ قهرمانان اروپا بیشتر بخوانید... تقویم مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا لیگ قهرمانان اروپا لیگ اروپا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا لیگ قهرمانان اروپا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود