Web Analytics Made Easy - Statcounter

با رای اتحادیه بازیکنان فوتبال در آلمان، آقای گل بوندسلیگا به عنوان برترین بازیکن فصل رقابت ها انتخاب شد.

به گزارش ایسنما و به نقل از بیلد، روبرت لواندوفسکی در ۱۰ دیدار بعد از کرونا توانست ۱۲ گل به ثمر برساند و قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان را برای تیمش به ارمغان بیاورد. 

اتحادیه بازیکنان فوتبال آلمان همه ساله بعد از پایان رقابتها اقدام به انتخاب برترین بازیکنان فصل می کند که در پایان این فصل روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرت لواندوفسکی مهاجم ۳۱ ساله برای چهارمین بار در حرفه خود این جایزه را کسب کرد - او قبلاً در سال های ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ برنده آن شده بود. "لوا" توانست بیش از ۴۰ درصد آرا را به خود اختصاص دهد.

جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند در رده دوم قرار گرفت و جاشوا کیمیش هم تیمی لواندوفسکی در رده سوم ایستاد. آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ چهارم شد و ارلینگ هالند که از زمستان به دورتموند اضافه شده بود با درخشش کم نظیر خود در رده پنجم ایستاد.

بایرن مونیخ با بردی که برابر وردربرمن بدست آورد، دو هفته مانده به پایان رقابت‌های بوندسلیگا توانست جام قهرمانی را  برای هشتمین فصل پیاپی بالای سر ببرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی بوندسليگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی در مصاف با قرقیزستان نمایش خوبی داشت و موفق شد با 6 گل این تیم را از پیش رو بردارد.

این پیروزی در حالی برای وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد که حسن زاده نمایش درخشانی در طول این مسابقه داشت. او ارسال کننده پاس گل‌های چهارم و پنجم ایران بود و گل ششم را هم با تکنیک خاصی به ثمر رساند. 

در پایان مسابقه مطابق انتظار مسئولان برگزاری مسابقه حسن زاده را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند و او حالا با روحیه بهتری آماده دیدار نیمه نهایی و فینال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه