Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد موسوی روز جمعه با اشاره به نزدیک شدن به روز خبرنگار افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، ساخت سردیس شهید محمود صارمی و رونمایی از آن در روز خبرنگار، نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر خرم آباد به نام یکی از مفاخر استان، بازدید طرح مسکن خبرنگاران، افتتاح ساختمان جدید خانه مطبوعات، رونمایی از کارت های جدید خانه مطبوعات، برگزاری جشن جنگ شادی در روز خبرنگار ( در صورت عادی شدن شرایط )، کوهپیمایی با حضور خبرنگاران و خانواده آنها و برگزاری مسابقه آشپزی بانوان خبرنگار با جوایز ویژه از مهمترین اقدامات هفته خبرنگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین بررسی و انتخاب رابطین اداری خانه مطبوعات در شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد که در این راستا اولین رابط اداری خانه مطبوعات در شهرستان دورود منصوب شد.

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی خرم آباد لرستان مطبوعات و خبرگزاری های داخلی خرم آباد لرستان خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر

محمدرضا رضایی فرماندار میاندوآب امروز در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سدمعبر برگزار شد، گفت: شهرداری موظف است طی یک هفته نسبت به رفع سدمعبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای در این امر به ویژه خیابان شریعتی پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به حق مردم از سدمعبر در هسته مرکزی شهر هستیم و بار‌ها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده است.

فرماندار میاندوآب تاکید کرد: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر در رابطه با این تخلف انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است، در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری افراد متخلف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه مغازه‌داران و کسبه با ایجاد سدمعبر در پیاده‌رو‌ها باعث اختلال در رفت‌وآمد شهروندان می‌شوند، یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم کاری از سوی مأموران سدمعبر برخورد قانونی انجام خواهد شد.

هدف از اجرایی‌کردن این طرح عملیاتی، ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، روان‌کردن مسیر‌های عابر پیاده، ترافیک خودرو‌ها و احترام به حقوق شهروندی است.

شهر میاندوآب حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد؛ شهرداری میاندوآب در سال ۱۳۲۷ تاسیس شده و تاکنون با ۳۴ شهردار و ۱۸ سرپرست مدیریت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • موافقت مجلس با ۲ فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست
  • موافقت مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست