Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@04:14:35 GMT

برگزاری اربعین تا این لحظه منتفی است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۱۰۷۹

صراط:

کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به فعالیت جمعیت هلال احمر درباره برگزاری مراسم اربعین اظهار کرد: ستاد اربعین در جمعیت هلال احمر و در غالب همان ستاد مرکزی است اما حوزه امداد و نجات به جمعیت هلال احمر سپرده شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به فعالیت هلال احمر گفت: امداد و نجات هلال احمر ایران در ستاد مرکزی اربعین فعالیت می‌کند و این موضوع به این معنا است که جمعیت هلال احمر به صورت مستقل از ستاد مرکزی اقدام خاصی انجام نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی درباره برگزاری راهپیمایی اربعین بیان کرد: آنچه که مشخص است این است که برگزاری اربعین تا این لحظه منتفی شده مگر آنکه اتفاق خاصی رخ دهد، اما جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد که اگر فردا هم مرز‌ها باز شد کار خود را انجام دهد، اما به احتمال زیاد اربعین امسال همانند حج برگزار نشود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کریم همتی جمعیت هلال احمر ستاد مرکزی اربعین صراط جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد