Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به کارشناسان بهداشت و سلامت ایالات متحده به خاطر دستورالعمل‌های پیشنهادی برای بازگشایی ایمن مدارس حمله کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه یو اس ای تودی، حمله دونالد ترامپ به دستورالعمل های کارشناسان بهداشت و سلامت دولت آمریکا برای بازگشایی ایمن مدارس، بار دیگر اختلاف عمیق در بین دولتمردان آمریکایی را برای افکار عمومی نمایان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش ترامپ به شدت از دستورالعمل های اعلام شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا برای بازگشایی ایمن مدارس انتقاد کرده و این توصیه ها و دستورالعمل ها را "بسیار سختگیرانه و پرهزینه" ارزیابی کرده است.

دست رد آلمان به سینه ترامپ برای شرکت در نشست حضوری وزرای "جی7"رای دادگاه عالی آمریکا علیه ترامپ

ولی رابرت ردفیلد مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا تاکید کرده است که دستورالعمل های اعلام شده پابرجا خواهد بود و دفتر وی به زودی اسناد جدیدی را برای شفاف شدن دستورالعمل ها منتشر خواهد کرد.

تنش ها بین ترامپ و کارشناسان بهداشت و سلامت بر سر نحوه مقابله با شیوع ویروس کرونا ماه ها است که ادامه داشته و طی هفته های اخیر تشدید شده است. ترامپ عملا نسبت به دستورالعمل ها و توصیه های ارائه شده از سوی کارشناسان ارشد بهداشت و سلامت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بی توجهی کرده است.

پیش از این نیز اختلافات موجب به تاخیر افتادن انتشار دستورالعمل های مربوط به بازگشایی مدارس و فروشگاه ها شده بود.

کارشناسان بهداشت و سلامت مرکز مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا گفته اند که تاکنون این حد از اختلافات با دولت آمریکا را مشاهده نکرده اند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا دونالد ترامپ کشور آمریکا بیشتر بخوانید... رای دادگاه عالی آمریکا علیه ترامپ دست رد آلمان به سینه ترامپ برای شرکت در نشست حضوری وزرای "جی۷"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا دونالد ترامپ کشور آمریکا ویروس کرونا دونالد ترامپ اخبار آمریکا کارشناسان بهداشت و سلامت بازگشایی ایمن مدارس دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بازدید‌های محیطی کارشناسان مرکز بهداشت در یکی از قنادی‌های سطح شهر زاهدان

به گزارش روابط عمومی _ دکتر حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: رعایت نشدن شرایط نگهداری استاندارد مواد غذایی از سوی متصدیان تهیه و توزیع مواد غذایی، می‌تواند سلامت شهروندان با خطر مواجه کند.
 وی ادامه داد: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی بدون اجرای نظارت‌های دقیق بهداشتی و اموزش شیوه نامه‌ها به صاحبان و کارکنان مراکزتهیه و توزیع مواد غذایی امکان پذیر نمیباشد.
 دکتر غزنوی گفت: خوشبختانه امسال با روند رو به رشد استفاده از تجهیزات به روز و دقیق در سنجش بهداشت و سلامت مواد غذایی و محیط کار در رستورانها، قنادی‌ها و مراکز تهیه آش و حلیم ماه مبارک رمضان روبرو هستیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: از مجموعه کارشناسان متعهد بهداشت محیط که در روز‌های نوروز و ماه مبارک در قالب طرح سلامت نوروزی در حراست از حوزه سلامت عمومی نقشی ارزنده ایفا مینمایند تقدیر و قدردانی میکنم.
  
دکتر غزنوی همچنین از مرکز جامع سلامت، پایگاه سلامت و تسهیلات زایمانی عمار یاسر در حاشیه شهر زاهدان و بیمارستان بوعلی در هفتمین روز از سال جدید بازدید کرد و ضمن خدا قوت و بازدید از این مرکز با پزشک و کارکنان این مرکز، نحوه ارائه خدمت به مراجعان و جمعیت تحت پوشش گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۷۰۰ کیلو چیپس تاریخ گذشته درآذربایجان غربی
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • مشکل جدی در تامین دارو و شیر خشک وجود ندارد
  • کشف بیش از ۹ تن گوشت و مرغ غیرقابل مصرف در قشم
  • بررسی بازدید‌های محیطی کارشناسان مرکز بهداشت در یکی از قنادی‌های سطح شهر زاهدان
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • انبار بزرگ مواد غذایی و نوشیدنی در آبادان پلمب شد
  • بازرسی بیش از ۷۰۰۰ مکان عمومی در مه‌ولات طی یک سال گذشته
  • پلمب ۱۱۰ تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در لرستان
  • ترامپ: حمله حماس وحشتناک بود، اما اسرائیل باید به جنگ غزه پایان دهد