Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، کاوه ستوده در خصوص وضعیت سیاوش یزدانی گفت: این بازیکن به دلیل احساس درد در اواسط تمرین روز پنجشنبه، از زمین تمرین خارج شد و بلافاصله اقدامات درمانی در خصوص وضعیتش صورت پذیرفت. از این بازیکن دو MRI گرفته شد که نتایج آن طبیعی بود و خود این بازیکن احساس دردی نمی‌کرد، ولی در تست فانکشنال (عملکردی)، او احساس درد داشت و به همین دلیل مجوز تمرین کردن برای او صادر نشد و او باید فیزیوتراپی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در خصوص وضعیت ارسلان مطهری هم باید بگویم که خوشبختانه کار‌های درمانی او به خوبی پیش رفته و از روز یکشنبه او تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاوه ستوده باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش‌سه"، این در حالی است که کادر فنی پرتغالی سپاهان محمد دانشگر را تا پایان فصل از دست داده و محرومیت آریا یوسفی هم از پیش مشخص بود.

حالا اما در آستانه بازی خبر 4 کارته بودن رضا اسدی یکی دیگر از ستاره های این تیم رسانه ای شده و مدیر رسانه ای سپاهان اعلام کرده که حسین نژاد هم به دلیل مصدومیت شانس حضور در دربی اصفهان را از دست داده است.

مورایس در این فصل با مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان تیمش مواجه شده و در مصاف معوقه برابر ذوب آهن هم دو بازیکن را به دلیل مصدومیت و دو بازیکن را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

توضیحات مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان در خصوص عدم حضور رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد در لیست تیم فوتبال سپاهان در مصاف با ذوب‌آهن 

دیگر خبرها

  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • فیلم/ توضیحات وحیدی از آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم