Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراین اطلاعیه آمده است: در حالی که برخی از رسانه‌های معاند در فضای مجازی از اعدام فردی درمشهد به علت نوشیدن الکل خبر می‌دهند که آنان در این پرونده ناگفته‌های فراوانی را نادیده می‌گیرند. اما واقعیت ماجرا چیست؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، سوابق نشان می‌دهد فرد اعدام شده، دارای ۲۰ سابقه محکومیت کیفری قطعی طی سال های ٩۵تا ٩٧ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد در سال ۷۵ به دلیل ارتکاب جرایم مربوط به  مواد مخدر به ۱۵ ماه حبس، جزای نقدی و شلاق محکوم می‌شود اما این پایانی بر خلاف کاری های وی نبود. او دو بار در سال ۷۷ و دو بار نیز در سال ۷۸ به علت ارتکاب جرایم مربوط به مواد مخدر به زندان می رود. در سال ۷۹ بزهکاری های این فرد ادامه می‌یابد و بار دیگر به زندان می‌افتد. در سال ۸۰ نیز همین فرد بار دیگر در زندان بوده است.

محکومیت این فرد در سال ٨۶ به جرم ضرب و جرح عمدی تایید و در همان سال بار دیگر به علت شرب خمر راهی زندان می شود. او بعد از آزادی بار دیگر به بزهکاری هایش ادامه می‌دهد و در سال ۸۸ بار دیگر به علت ارتکاب جرایم مربوط به مواد مخدر و در سال ۸۹ به علت شرب خمر زندان و شلاق محکوم می‌شود.

 محکومیت های متعدد  این فرد در سال‌های ۸۹ ۹۰، ۹۱ و ۹۲  نیز به علت ارتکاب جرایم مربوط به مواد مخدر و شرب خمر ادامه می‌یابد. در سال ٩۴ نیز به جرم نوشیدن و نگهداری مشروبات الکلی به ۱۱ ماه حبس محکوم می‌شود. این فرد در سال ۹۶ هم بار دیگر به علت نگهداری مشروبات الکلی به ٨ ماه حبس محکوم می‌شود. او بار دیگر در سال ٩٧ در حالی که مست بوده بر روی موتورسیکلت درحال رانندگی پر خطر و بدون گواهینامه دستگیر می شود. حتی نامبرده درمقاطع مختلف زمانی به اتهاماتی مانند: آدم ربایی، تهدید، اعمال منافی عفت وسرقت نیز تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

نهایتا حکم فرد موصوف پس از طی تشریفات کامل قانونی به مرحله اجرا در می آید.

بدیهی است اتخاذ رویه های ناصواب ونادیده انگاشتن اصول اخلاقی وتقطیع واقعیت درزمینه انتشار اینگونه اخبار با اهداف مغرضانه، نمی‌تواند حقیقت را از چشم تیز بین افکار عمومی پنهان نماید.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اعدام شده محکومیت کیفری فرد در سال محکوم می شود بار دیگر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه/شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید

 

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و هفتاد و چهارمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

هآرتص: اسرائیل قصد تجزیه غزه را دارد ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۹

رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت های خود در نوار غزه، به دنبال جداسازی شمال این باریکه از مناطق مرکزی و جنوبی آن است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز پنج شنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی به تلاش خود برای ایجاد یک منطقه حائل در نزدیکی حصار مرزی از بیت لاهیا در شمال تا کرم شالوم در جنوب نوار غزه ادامه می دهد.

بنا به گزارش این رسانه صهیونیست، عرض منطقه حائل در نوار غزه به ۱ کیلومتر می رسد و پس از اتمام ساخت آن ۱۶ درصد از کل مساحت نوار غزه را شامل می شود.

هاآرتص در گزارش خود نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی در حال کار برای تکمیل ساخت این کریدور است که شمال نوار غزه را از مرکز و جنوب آن جدا می کند.

بنا به نوشته این رسانه صهیونیست، ایجاد منطقه حائل و کریدور از احتمال آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای ماندن درازمدت در غزه حکایت دارد.

شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۸

وزارت بهداشت غزه امروز (پنج‌شنبه) از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر خبر داد.

به گزارش شبکه «الجزیره»، وزارت بهداشت غزه در این باره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۶۲ نفر شد و ۹۱ زخمی نیز برجای گذاشت.

این وزارتخانه اعلام کرد: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۴ هزار و ۹۸۰ تن اعلام کرد.

این وزارتخانه در ادامه اعلام کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده است که به دلیل تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امداد رسان قادر به انتقال آنها نیستند.

اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه

 دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که براساس اطلاعات به دست آمده، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی، بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی پناه گرفته در بیمارستان شفا را قتل عام و بیش از یک هزار آواره دیگر را بازداشت کرده‌اند.

دفتر اطلاع رسانی فلسطین با اعلام این مطلب افزود: جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه بیمارستان شفا و کادر درمان و آوارگان پناه گرفته در این مجتمع درمانی و اطراف آن، همچنان ادامه دارد و ارتش اشغالگر، کادر پزشکی و آوارگان را به اعدام و بمباران و تخریب ساختمان ها بر سر آنها تهدید کرده است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه همچنین اعلام کرد: براساس شهادت برخی از نجات یافتگان از کشتار در بیمارستان شفا و اطراف آن، تانک های اشغالگران چندین ساختمان این مجتمع درمانی را هدف قرار داده و باعث آتش سوزی در بخش های گسترده ای از آن شده اند.

این مرکز اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: نظامیان اشغالگر به بمباران و منفجر کردن منازل در اطراف بیمارستان ادامه می دهند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه افزود: ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به مسدود کردن ورودی برخی از ساختمان هایی که آوارگان در اطراف بیمارستان به آنها پناه برده اند، کرده است و به طور شدید آنها را بمباران می کند. در نتیجه این بمباران، شماری از پناهجویان شهید و زخمی شده اند و به دلیل محاصره منطقه توسط اشغالگران، امکان امداد رسانی به افراد زخمی وجود ندارد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در پایان رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان همدست این رژیم را مسوول جنایات اخیر علیه ملت فلسطین دانست و تأکید کرد: جامعه جهانی درباره ادامه جنایات و کشتار در بیمارستان شفا و اطراف آن و کشتار کادر درمان، بیماران، زخمی ها و آوارگان پناه برده به این بیمارستان مسوول است.

درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح

یک رسانه صهیونیستی از درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در تدوین طرح ورود به رفح پرده برداشت.

 شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد: آمریکا خواستار مشارکت ژنرال‌های آمریکایی در تدوین طرح ورود به رفح شده است.

این شبکه همچنین گزارش داد: ژنرال‌های آمریکایی به زودی وارد اسرائیل می‌شوند تا درباره طرح عملیات در رفح گفت‌وگو کنند.

این شبکه همچنین به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست گزارش کرد: فرستادن افسران آمریکایی برای گفت‌وگو درباره عملیات رفح، نشانه بی‌اعتمادی است.

 اختلافات میان رژیم صهیونیستی و آمریکا اخیرا گسترش یافته و این امر سناریوهای متعددی را پیش روی این روابط قرار داده است. رسانه‌های غربی و عبری‌زبان نیز اخیرا به این مساله پرداختند که وخامت و تنش موجود در روابط میان تل‌آویو و واشنگتن به حدی رسیده که آمریکا با فاصله گرفتن ارزش‌ها و منافع دو طرف از یکدیگر، شروع به ارزیابی مجدد این روابط کرده است.

در همین زمینه، روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه نوشت: «سرخوردگی فزاینده از نخست‌وزیر اسرائیل، برخی از دستیاران جو بایدن را بر آن داشت تا از او بخواهند که به طور علنی از نتانیاهو در خصوص عملیات نظامی در غزه انتقاد کند.»

به نوشته این روزنامه، «بایدن و دستیاران ارشدش از زمان شروع جنگ غزه بیش از هر زمان دیگری به تحریم نتانیاهو نزدیک شده‌اند و دیگر او را شریک سازنده‌ای نمی‌دانند.»

با این‌حال، روزنامه وال استریت ژورنال روز چهارشنبه نوشت آمریکا در مذاکرات پشت‌پرده با تل‌آویو، مخالف حمله به رفح نیست بلکه می‌خواهد با برنامه مشخصی که به غیرنظامیان تلفات کمتری وارد شود، انجام شود. 

علی‌رغم این اختلافات اما دولت آمریکا از ابتدای جنگ غزه از هیچ کمک نظامی و لجستیکی به رژیم کودک‌کش دریغ نکرده است و به همین دلیل ملت فلسطین واشنگتن را شریک جنایات و نسل‌کشی در این باریکه می‌دانند.

رئیس‌جمهوری آرژانتین: اسرائیل در غزه هیچ افراطی مرتکب نمی‌شود

 رئیس‌جمهوری آرژانتین در ادامه حمایت بی قید و شرط خود از رژیم صهیونیستی و در دفاع از جنایت‌های آشکار صهیونیست‌ها در غزه گفت: اسرائیل حتی یک اقدام افراطی هم در غزه مرتکب نمی‌شود.

 خاویر میلی رئیس‌جمهوری آرژانتین در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا که مصاحبه کامل آن، یکشنبه آینده منتشر می‌شود، اطمینان داد که «اسرائیل حتی یک مورد افراط هم در نوار غزه انجام نمی‌دهد».

در بخشی از این مصاحبه که در تارنمای سی‌ان‌ان به زبان اسپانیایی منتشر شده است، وی از «حق اسرائیل برای دفاع از خود» حمایت کرد، چرا که به عقیده این رهبر راست افراطی، «اسرائیل مورد حمله قرار گرفت و این نوع اقدامات، پاسخ‌های مثال‌زدنی را می‌طلبد».

میلِی همچنین مدعی شد که رژیم صهیونیستی «در چارچوب قوانین بازی» عمل می‌کند.

موضع خاویر میلی که در اوایل فوریه (اواخر بهمن) به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد، در حالی همچنان حفظ شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد، دوشنبه گذشته، قطعنامه‌ای مبنی بر آتش‌بس فوری در نوار غزه را تصویب کرد.

میلی در این سفر که به فاصله تنها 2 ماه از تصدی ریاست جمهوری آرژانتین انجام داد، با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد و «حمایت قاطع» خود از جنگ اسرائیل علیه فلسطینی‌ها را اعلام کرد.

وی که خود را از نظر سیاسی به عنوان متحدی برای اسرائیل معرفی کرده، از آمادگی آرژانتین برای انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی خبر داده است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • صهیونیست ها ۲۰۰ فلسطینی دیگر را در بیمارستان شفا اعدام کردند
  • اشغالگران ۲۰۰ فلسطینی دیگر را در بیمارستان شفا اعدام کردند
  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه/شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید
  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • آسانژ فعلا به آمریکا تحویل داده نمی‌شود
  • استفاده از ظرفیت قانونی برای کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های بوشهر
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • لحظۀ اعدام یک پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری
  • تصاویر لحظه اعدام خیابانی پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری