Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش داد که ویروس کرونا در ارتش اسرائیل فرا گیر شده و ۱۰ هزار سرباز اسرائیلی در قرنطیه قرار گرفته‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش داد ارتش اسرائیل تصمیم گرفته است که  2000 نظامی ذخیره  خود را تا اواخر ماه جاری فرا بخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید که 750 سرباز ذخیره برای کمک به ارتش در امر مبارزه با ویروس کرونا فراخوانده شده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ارتش اسرائیل رزمایش اصلی و بزرگ خود را که قرار بود در ماه سپتامبر برگزار شود به دلیل نداشتن منابع مالی کافی برای اجرای آن لغو کرده است.

انتهای پیام/

R36442/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب در پایگاه نیتسانیم اسرائیل!

ارتش رژیم صهیونیستی از مسمومیت ۱۳۰ نظامی خود در پایگاه آموزشی نیتسانیم واقع در حد فاصل عسقلان و اشدود خبر داد.

به گزارش تسنیم، یسرائیل هیوم عصر جمعه در خبری اعلام کرد، ۱۳۰ نظامی و فرمانده موجود در پایگاه آموزشی نیستانیم دچار مسمومیت شدند که وضعیت ۱۷ نفر از آنها شدید گزارش شده است.

براساس این گزارش این مسمومیت نیمه‌های شب چهارشنبه و بامداد پنج شنبه رخ داد و تا این لحظه ۴۷ نفر از این نظامیان همچنان قادر به انجام فعالیت‌های روزمره خود نیستند.

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تایید این خبر گفت به دنبال مشخص کردن منبع این غذای مسموم است که هم نیرو‌های آموزشی و نظامیان کادر را دچار مشکل کرده است.

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب در پایگاه نیتسانیم اسرائیل!
  • مبارزان فلسطینی در کرانه باختری 4 نظامی اسرائیلی را زخمی کردند
  • مقامات اسرائیلی به جان هم افتادند!
  • خبرنگار اسرائیلی حرفش را درباره حمله به ایران پس گرفت!
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیلی‌ها درباره حمله به ایران
  • روایت رسانه‌های اسرائیلی از پنهان‌کاری ارتش صهیونیستی درباره موفقیت‌های عملیات «وعده صادق»
  • حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان
  • تسلیحات هوایی و زمینی ایران مقابل ارتش اسرائیل
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار