Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از انبارهای طریق‌القدس چابهار اظهارداشت: ظرفیت بندر چابهار از ۲و نیم میلیون تن به هشت و نیم میلیون تن افزایش پیدا کرده که این یک اتفاق بزرگ در حوزه ترانزیت جنوب و شمال به شمار می‌رود.

وی تقویت زیرساخت‌ها و پشتیبانی پس‌کرانه‌های بندر چابهار را ضروری خواند و افزود: بازسازی و نوسازی چهار انبار مجتمع ذخیره سازی مکران(انبارهای طریق القدس) با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن نگهداری کالای اساسی با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۳ میلیارد تومان انجام شده که به صورت ویدئو کنفرانس توسط  رئیس جمهوری افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رفع محرومیت و شکوفاسازی استعدادهای پنهان این استان و همچنین توسعه سواحل مکران از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و جزو برنامه‌های اصلی دولت به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با نگاه ویژه دولت و در شرایطی که کشور با محدودیت‌های اعتباری و جنگ تحمیلی تحریمی اقتصادی ظالمانه روبرو است بیش‌از ۲ هزار میلیارد تومان فقط برای راه‌آهن  زاهدان- چابهار سرمایه گذاری شده که با اتمام این پروژه عظیم تحول بزرگی در حوزه ترانزیت جنوب و شمال ایجاد می‌شود.

موهبتی به اجرای طرح آبیاری ۴۶هزار هکتاری اراضی دشت سیستان و همچنین تکمیل فرایند تصویب نهایی منطقه آزاد سیستان اشاره کرد و افزود: با تصویب این منطقه آزاد به عنوان مکمل منطقه آزاد چابهار، شاهد افزایش میزان فعالیت‌های اقتصادی، ترانزیتی و بهره‌مندی مردم استان از فرصت بی بدیل باشیم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان چابهار احمدعلی موهبتی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار سیستان و بلوچستان چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ نبیل قاووق: آمریکا شریک جنایت‌ها در غزه است

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، تاکید کرد دولت آمریکا شریک کامل در تهاجم علیه غزه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ نبیل قاووق گفت در تهاجم علیه غزه، دولت آمریکا کاملا مشارکت دارد و در زمینه‌های تصمیم گیری، پشتیبانی و حمایت، مسئول جنگ است.

قاووق همچنین افزود جبهه‌های پشتیبانی از لبنان، سوریه، عراق تا یمن، تاکیدی بر شکست برنامه آمریکا و اسرائیل و اشتباه بودن محاسبات آنهاست. اما درباره تهدیدات اسرائیل که هر روز می‌شنویم، تاکید می‌کنم اسرائیل شکست خورده، سست‌تر و ضعیف‌تر از آن است که بخواهد شروط خود را تحمیل یا تهدیدات خود را علیه لبنان اجرا کند.

وی خاطر نشان کرد: مقاومت برای یاری رساندن در خط مقدم باقی خواهد ماند و هرگز موضع خود را تغییر نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده حنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • ورود بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به چابهار
  • برگزاری جشنواره بهارگاهی وایجاد شور ونشاط برای مسافران در چابهار
  • نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌های موجود
  • نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌هایی موجود
  • شیخ نبیل قاووق: آمریکا شریک جنایت‌ها در غزه است