Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@09:44:30 GMT

آزمون شهرشناسی رانندگان تاکسی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۱۱۵۸

عباس رئیسی افزود: در راستای اجرای دستور العمل اتحادیه تاکسیرانی کل کشور رانندگان تاکسی قبل از ورود و بعنوان تاکسیران و فعالیت، همچنین دریافت مجوزات مربوطه، لازم است  شرایط و مراحل خاصی را گذرانده که یکی از آن مراحل امتحان شهرشناسی است.

وی خاطرنشان کرد: البته ناگفته نماند این آزمون شهرشناسی با مشارکت پلیس راهور شهرستان  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی خاطرنشان کرد: پس از تایید و قبولی متقاضیان در این مرحله، طبق دستور العمل مجوز و پروانه فعالیت ٢ ساله برای رانندگان صادر می شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت در پایان اظهار کرد:  هدف از برگزاری این آزمون سنجش تسلط رانندگان بر مکان یابی و ارائه خدمات بهتر و سریع تر به همشهریان است.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تاکسی پلیس راهور پلیس راهور تاکسی حمل و نقل شهرداری معاون برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی‌ دغدغه رانندگان شد

تاکسیداری یکی از شغل‌های پر زحمت و سخت محسوب می‌شود به طوری که رانندگان از صبح تا شب در سطح خیابان‌ها هستند و همه روزشان در شلوغی، آلودگی و استرس می‌گذرد و در طول روز باید با مسافران، رانندگان تاکسی و همچنین در پمپ بنزین‌ها سرکله بزنند.

در این بین یکی از مهمترین دغدغه رانندگان تاکسی هزینه بالای استهلاک خودروهایشان است. این خودرو‌ها به دلیل تردد بالایی که دارند زود به زود دچار مشکلات فنی می‌شوند. با توجه به تورم قیمت لوازم یدکی خودرو‌ها نیز افزایش داشته است به طوری که بیشتر درآمد رانندگان تاکسی صرف خرید لوازم یدکی و تعمیر خودروهایشان می‌شود. یکی از دغدغه های رانندگان تاکسی وجود تعمیرگاه‌های تخصصی ویژه تاکسی است تا بتوانند کمی از بار این مشکلات را کم کنند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی در شهر تهران خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام عرض ادب، ما رانندگان تاکسی مشکل کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی‌ها را در شهر تهران داریم،  همانطور که مستحضر هستید خودرو‌های تاکسی به دلیل تردد بالایشان در سطح شهر دچار استهلاک می‌شوند و اغلب مشکلات فنی دارند و نیاز داریم به تعمیرگاه‌های تخصصی مراجعه کنیم ممنون می‌شوم این مشکل پیگیری شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند
  • کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی‌ دغدغه رانندگان شد
  • ◄ گرانی 45 درصدی کرایه تاکسی به نام رانندگان به کام دیگران!