Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تاکنون پیامک مراجعه به بانک برای اعطای تسهیلات وام شش میلیون تومانی به 30 هزار تاکسیران شهر تهران ارسال شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران درباره وضعیت فعلی پرداخت تسهیلات وام شش میلیون تومانی به تاکسیرانان، توضیح داد: براساس آخرین پیگیری‌ها، اعطا تسهیلات وام شش میلیون تومانی به تاکسیرانان مرحله به مرحله درحال انجام بوده تاکنون این وام برای نخستین گروه از راننده‌ها (دارندگان بیمه تأمین اجتماعی) واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه تاکنون برای 30هزار تاکسیران پیامک ارسال شده است، افزود: به مرور زمان پیامک برای گروه‌های دیگر ارسال خواهد شد که پس از ارسال پیامک، راننده به سایت کارا مراجعه و ثبت‌نام می‌کند و پس از انتخاب بانک عامل، باید برای دریافت وام به بانک مراجعه کند.
قنادان در ادامه افزود: واریز تسهیلات وام شش میلیون تومانی به تاکسیرانان ادامه دارد. پیامک به تاکسیرانان براساس الویت بندی‌های انجام شده، ارسال می‌شود.
به گفته قنادان؛ مجری تسهیلات وام شش میلیون تومانی برای مشاغل آسیب دیده که تاکسیرانان نیز شامل آن می‌شوند، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. اقدامی که سازمان تاکسیرانی تهران انجام داده، پیگیری و ارسال مشخصات تاکسیرانان به وزارت رفاه است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران درباره تسهیلات وام دو میلیون تومانی دیگر برای تاکسیرانان، گفت: علاوه بر تسهیلات وام شش میلیون تومانی، به چهار هزار نفر از تاکسیرانان که جزو افراد آسیب دیده از کرونا بوده‌اند یا دارای بیماری‌های خاص هستند، وام دو میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارسال پیامک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نهایی تاکسی‌های برقی اعلام شد

محسن هرمزی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: از امروز رانندگان تاکسی می‌توانند برای خرید خودروی‌های جدید چینی اقدام کنند.

وی ادامه داد: تاکسیران‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام به طبقه ۷ سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند و در مرحله اول ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی چینی واگذار می‌شود.

معاون شهردار تهران در خصوص قیمت تمام شده تاکسی‌های چینی، گفت: قیمت حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که ۶۰۰ میلیون آن وام از سوی شرکت وارد کننده با سود ۸ درصد و ۵ ساله با اقساط ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و آورده تاکسیران حدود ۱۰۰ میلیون قیمت تاکسی فرسوده و ۳۰۰ میلیون هم باید پرداخت کند، همچنین ۳۰۰ میلیون هم وام کارآفرینی داده می‌شود.

به گفته هرمزی، تا پایان سال جاری، ۲۷ هزار تاکسی برقی از سوی وزارت صمت، ۲۵ هزار تاکسی هم شهرداری تهران وارد می‌کند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
  • قیمت نهایی تاکسی‌های برقی اعلام شد