Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در پیامی درگذشت دکتر غلامحسین نادری، استاد گروه ارولوژی دانشگاه تهران را به خانواده وی، شاگردان، جامعه پزشکی و دانشگاهیان تسلیت گفت.

به گزارش خرداد ، دکتر علیرضا زالی در پیامی خطاب به دکتر عباسعلی کریمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران شهادت دکتر غلامحسین نادری استاد گروه ارولوژی که در حین خدمت به بیماران در بیمارستان دکتر شریعتی، به لقاء الله پیوست را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این پیام به شرح زیر است:
«انا للّه و انا الیه راجعون
فقدان پروفسور غلامحسین نادری، پدر پیوندکلیه بیمارستان شریعتی تهران که در راه خدمت به بیماران بستری در اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید موجب تاثر و تالم جامعه پزشکی و سلامت شد.
اینجانب هجران جانکاه این استاد شریف و گرانقدر گروه ارولوژی دانشگاه و جراح نام آشنای جهان در پیوند کلیه را به خانواده محترم ایشان، شاگردان ارجمند، دانشگاهیان گرامی، جامعه پزشکی ایران و خصوصا همکاران ایشان در بیمارستان دکتر شریعتی تسلیت عرض می نمایم.
 امیدوارم خدای قادر و متعال روح مهربان این شهید بزرگوار را به پاس آرامشی که همواره به دیگران هدیه می داد در آغوش امن و آرام خویش به شادمانی ابدی مهمان فرماید.
از خداوند بزرگ برای آن مرحوم  رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی، همکاران و شاگردان ایشان صبر و بردباری مسئلت دارم.»
پروفسور غلامحسین نادری پدر پیوندکلیه بیمارستان شریعتی تهران در راه خدمت به بیماران بستری در اثر ابتلا به بیماری کرونا در گذشت. وی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، از بنیانگذاران بخش پیوند بیمارستان دکتر شریعتی بود که تاکنون بیش از ۲۵۰۰ پیوند کلیه موفق در کشور انجام داده و طی سالیان خدمت درکشور خدمات پزشکی فراوانی نظیر؛ تربیت شماری از پزشکان و جراحان، انجام جراحی ودرمان رایگان ورسیدگی به خانواده های بیماران فرودست را در پرونده کاری خود به یادگار گذاشته است. برچسب ها: کرونا ، پیوند کلیه

منبع: خرداد

کلیدواژه: کرونا پیوند کلیه پیوند کلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکهزار و چهارصد و شصت و هشتمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی؛ زهرا کاظمیان ۵۰ ساله که از بیمارستان شهید هاشمی نژاد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه‌های زنده یاد زهرا کاظمیان در بیمارستان بوعلی سینا شیراز به آقای ۴۵ ساله و خانم ۴۴ ساله از شیراز که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج میبردندو با دیالیز تحت درمان بودند به صورت رایگان اهدا و پیوند شد.

وی تصریح کرد: کبد مرحومه زهرا کاظمیان جهت پیوند به بیمارستان بوعلی سینا شیراز ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: قرنیه‌های زنده یاد زهرا کاظمیان جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  •  جزئیات مهم از فوت دکتر پرستو بخشی ؛ قتل، خودکشی یا...؟ | اعزام گروه‌هایی از تهران به لرستان
  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • واکنش رسمی به ماجرای خودکشی دکتر پرستو بخشی | هنوز علت مرگ این متخصص قلب مشخص نشده است | انتقال پرستو بخشی به نورآباد به خاطر تبعید و با اجبار بود؟
  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه‌ گردی در تهران | از موزه استاد انتظامی گرفته تا باغ موزه هنر ایرانی
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی به چهار بیمار
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی با چهار بیمار
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد