Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@07:59:24 GMT

گفتگو اینستاگرامی پژوهشگاه علوم ورزشی و تربیت بدنی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۱۴۳۶

گفتگو اینستاگرامی پژوهشگاه علوم ورزشی و تربیت بدنی

در ادامه سلسله گفتگوهای اینستاگرامی پژوهشگاه علوم ورزشی و تربیت بدنی وزارت علوم شنبه ۲۱ تیرماه سال جاری ساعت ۲۱ گفتگوی در خصوص اقامت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در ادامه سلسله گفتگوهای اینستاگرامی پژوهشگاه علوم ورزشی و تربیت بدنی وزارت علوم شنبه ۲۱ تیرماه سال جاری ساعت ۲۱ گفتگوی در خصوص اقامت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گفتگوی اینستاگرامی حسن دانشمندی استاد آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان و حامد عباسی دکترای آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی  عضو هیئت علمی این پژوهشگاه حضور دارند و به تبادل نظر خواهند پرداخت.

آدرس صفحه اینستاگرامی پژوهشگاه علوم ورزشی و تربیت‌بدنی وزارت علوم @ssrc.ac است.

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: اقامت پژوهشگاه علوم ورزشی و تربیت بدنی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره جدید فصلنامه تخصصی «مطالعات ایلام‌شناسی» منتشر شد

ایسنا/ایلام شماره جدید فصلنامه تخصصی باستان‌شناسی «مطالعات ایلام‌شناسی» به مدیرمسئولی حبیب‌الله محمودیان، فروردین ماه ۱۴۰۳، منتشر شد.

در شماره بیست‌ونهم این فصلنامه، مقالات پژوهشی از جمله استقرارهای شهرنشینی محوطه باستانی «کل سه پا درویشان»، بررسی تاریخی و باستان‌شناختی دژ - شهر دربند بدره، بررسی معماری سنتی و ماندگاری بناهای تاریخی،  آیین مهر در ایران باستان، مطالعه و بررسی نمادهای کیهانی در اسطوره‌شناسی و هوره، آوای نیایش از عهد باستان به زیور طبع آراسته شده است.
مدیرمسئول این فصلنامه به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این فصلنامه پژوهشی در صدد است تا با بهره‌گیری از پژوهش‌های باستان‌شناسی و رشته‌های علمی مرتبط،‌ صحنه‌های تاریخ،  تمدن و فرهنگ بشر و فراز و فرودهای زندگی در مکان‌های مختلف زمین، سواحل دریاها را کشف، شناسایی و معرفی کند.

دکتر حبیب‌الله محمودیان افزود: از جهتی، علم باستان‌شناسی در تلاش است تا شیوه زندگی انسان در گذشته را بیابد و صحنه‌های نامشخص و تاریک گذشته را روشن کند. بنابراین برای تحقق این هدف، به ناچار از رشته‌های مرتبط دیگر علوم مثل تحولات زمین‌شناسی، تاریخ، جغرافیا، گیتاشناسی، مردم‌شناسی، شیمی و بسیاری علوم دیگر بهره می‌گیرد.
وی گفت: تلاش باستان‌شناسان فقط به بررسی تحولات زندگی انسان در مکان‌ها و محوطه‌های باستانی محدود نمی‌شود بلکه  شناخت ادیان، قوم‌شناسی، انسان‌شناسی و دیرینه‌شناسی در ایران و سرزمین‌های همجوار را نیز مورد توجه قرار داده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به خاورمیانه جدید خوش آمدید!
  • گفتگوی امیرعبداللهیان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • گفتگوی وزرای خارجه ایران و هند
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • شماره جدید فصلنامه تخصصی «مطالعات ایلام‌شناسی» منتشر شد
  • گفتگوی مشاور امنیت ملی آمریکا با همتای اسرائیلی
  • رتبه جهانی ۱۹۷ دانشگاه و موسسه ایرانی در پژوهش و نوآوری
  • جای‌گیری ۳۷ واحد دانشگاه آزاد در میان برترین‌ها دانشگاه‌های نوآور و تأثیرگذار اجتماعی جهان