Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران و مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با هدف تداوم همکاری ها در راستای خدمات رسانی بیشتر و مناسب تر به خانواده های معظم شهدا دیدار کردند. تاریخ انتشار: 11:59 - 20 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۲۲۹

خبرگزاری میزان- حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با هدف تداوم همکاری‌ها در راستای خدمات رسانی بیشتر و مناسب‌تر به خانواده‌های معظم شهدا دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) ابتدا گزارشی در خصوص اقدامات پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا و تکریم و تعظیم به خانواده‌های داغدار و مراجعین به بهشت زهرا (س) ارائه کرد.   وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در قطعات مطهر شهدا در جهت خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا توسط سازمان بهشت زهرا (س) پرداخت و تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه مادران و همسران گرانقدر شهدا و همچنین خدمات رسانی به شهروندان داغدار و متالم از افتخارات پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) است.

حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران ضمن تقدیر از خدمات صادقانه بهشت زهرا (س) به مراجعین و همچنین خانواده معظم شهدا گفت: سازمان بهشت زهرا (س) یکی از نزدیکترین سازمانی‌هایی که با بنیاد شهید همکاری صمیمانه‌ای دارد و این دو نهاد انقلابی و خدمات رسان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک در بالاترین سطح در کنار هم در این مکان مقدس به خانواده‌های معظم شهدا خدمت رسانی میکنند.

وی تصریح کرد: در ۳ سال اخیر همکاری بنیاد شهید و سازمان بهشت زهرا (س) در بهترین شرایط ممکن تعریف شده است و در این رابطه صمیمانه از جنابعالی و همکاران فرهنگی مجموعه سپاسگذاریم.

در ادامه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران و مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با حضور در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با اهدا گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین و ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی ایثارگران

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثار گران سازمان بهشت زهرا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران خانواده های معظم شهدا سازمان بهشت زهرا خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان قم به همراه جمعی از مدیران استان و فرماندهان سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام امروز با حضور در منزل شهیدان مخزومی و مجتهدزاده  به مقام این شهیدان ادای احترام کردند.

دیگر خبرها

  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان