Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از یونهاپ، دادگاه تجدید نظر سئول امروز جمعه همچنین اعلام کرد خانم پارک باید علاوه بر زندان، ۲۰ میلیون وون جریمه نیز بپردازد.

دادگاه تجدید نظر کره جنوبی پیش از این خانم پارک را در پرونده فساد به ۲۵ سال حبس محکوم کرده بود اما دیوان عالی کشور این حکم را نقض کرد و دستور داد پرونده به دادگاه تجدید نظر ارجاع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسارت به منابع دولتی و دخالت در انتخابات پارلمانی ۲۰۱۶،  دریافت رشوه، سوءاستفاده از قدرت و تهدید از جمله جرایم خانم پارک است.

پارک پس از اعتراضات فراوان خیابانی در سال ۲۰۱۷ از سمتش برکنار و سپس بازداشت شد بعد از او 'مون جائه این' از حزب لیبرال دموکرات به سر کار امد.

 پیش از این نیز دادگاهی در کره جنوبی «لی میونگ باک» دیگر رئیس جمهوری پیشین این کشور را به اتهام رشوه خواری به ۱۵ سال زندان محکوم کرد وی چهارمین رئیس جمهوری پیشین این کشور است که به اتهام فساد مالی به زندان محکوم می شود.  

لی متهم به دریافت ۱۰ میلیون دلار رشوه از شرکت سامسونگ و سازمان جاسوسی دولت خود شده بود، اما با رد این اتهام ها این پرونده را ناشی از انگیزه های سیاسی دانسته بود.
 
وی همچنین متهم به اختلاس میلیون ها دلار و اختفای مبالغ دریافتی است و از پرداخت های مالیاتی گریخته و از مقام خود برای امور خصوصی سوء استفاده کرده است.  

منبع: خبرگزاری رسمی یونهاپ برچسب‌ها کره‌ جنوبی فساد دیوان عالی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی فساد دیوان عالی کشور کره جنوبی فساد دیوان عالی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس کل جدید دادگستری استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دادستان کل کشور در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان گفت: در طرح نور بدنبال تشکیل پرونده برای بانوان نیستیم و در گام اولء این طرح، فقط تذکر داده می‌شود.

حجت الاسلام موحدی آزاد همچنین افزود: دشمن دست بردار نیست و تصمیم گرفته است با ترویج بی حجابی فساد در جامعه ایجاد کند و از این طریق بر کشور سلطه یابد.

استاندار هم از تامین هزار میلیارد تومان اعتبار برای مرحله اول طرح ریلی استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۲ قطعه از طرح راه‌آهن چابهار - زاهدان - بیرجند - مشهد در حال کار است.

قناعت همچنین افزود: طرح انتقال آب از دریای عمان به استان، مهر یا آبان امسال وارد مرحله چهارم یا همان لوله گذاری می‌شود و پایان سال ۱۴۰۴ شاهد انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی خواهیم بود.


در این مراسم محمد جعفر عبدالهی به عنوان رییس کل دادگستری استان معرفی و از خدمات حجت الاسلام موحدی راد رئیس کل سابق قدردانی شد

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
  • معرفی رییس کل جدید دادگستری استان
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات | اتهام آنها چیست؟
  • دستگیری شهردار و یک عضو شورای نسیم‌شهر