Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن کیایی نویسنده و بازیگر سریال « هم_گناه» درباره تجربه نگارش و ایفای نقش در این سریال که در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است توضیحاتی را ارایٔه کرد.

به گزارش گروه روی خط سانه ها خبرگزاری برنا؛محسن کیایی نویسنده فیلمنامه و بازیگر سریال خانگی «هم‌گناه»  درباره اینکه در آینده نزدیک قرار است در تلویزیون هم سریالی بازی کند یا خیر؟ بیان کرد: گاهی سریال‌هایی پیشنهاد می‌شود اما متن خوبی نداشته و پیشنهادها از لحاظ فیلمنامه به گونه‌ای نبوده است که مرا راضی کند و بخواهم در آنها بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سریال «هم گناه» که این روزها در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است و قصه و ساختار آنکه کیفیت بهتری نسبت به آثار این مدیوم دارد عنوان کرد: هرکسی به دنبال این است که کار خوب بسازد چه دوستانی که کار می‌سازند و خوب از آب در نمی‌آید و چه ما که کار ساخته‌ایم و برخی معتقدند که خوب از آب درآمده، همه در تلاشیم خروجی کار خوب باشد. با این حال به نظر خودم ما خیلی برای این خروجی تلاش کردیم چون واقعاً برای فیلمنامه، قصه و انتخاب بازیگر زمان گذاشتیم.

قرار نبود نقش آرمان را بازی کنم

بازیگر «بارکد» درباره نقشی که در سریال «هم‌گناه» دارد نیز گفت: من قرار نبود نقش آرمان را بازی کنم. خودم دوست داشتم نقش پیمان با بازی پدرام شریفی را بازی کنم چراکه از نظر بازیگری این نقش برای خود من چالش بود ولی اینجا مصطفی (کیایی) ترجیح داد که من ایفاگر شخصیت آرمان باشم در حالی که من طراحی این شخصیت را برای خودم ننوشته بودم.

بازیگر سریال «پرده‌نشین» در ادامه درباره اینکه چرا هر یک از خانواده‌ها در قصه دچار مشکل ارتباط و حتی اکثراً درگیر جدایی هستند، پاسخ داد: این تاثیری است که اجتماع روی خانواده‌ها گذاشته است. در ظاهر و از بیرون که به خانواده صبوری نگاه می‌کنید پوسته‌ای دارد که وقتی داخلش می‌شوید متفاوت است و آدم‌ها از هم دور شده‌اند و ما خواستیم این را نشان دهیم.

وی در پایان درباره ممیزی‌هایی که در فرآیند نظارت بر فیلمنامه و یا پس از آن داشته‌اند بیان کرد: بیشترین ممیزی ما در موقعیت‌هایی بود که شوخی‌هایی بین دو نقش آرمان و سامان یعنی من و حسین امیدی شکل گرفت و این شیطنت‌ها و شوخی‌ها ممیزی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایفای نقش محسن کیایی پرده نشین هم گناه نقش ا رمان بازی کنم نقش آرمان هم گناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود.

در این زمینه بخوانید:

حادثه تلخ در سریال «سلمان فارسی»/ ۲ نفر جان باختند

عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد.

پیشتر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

دیگر خبرها

  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • همای سعادت بر شانه افعی تهران / در «افعی تهران» تعادل برقرار است
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • گواردیولا: تعریف‌هایم از رئال را کسی باور نمی‌کند
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان