Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات و کمک بلاعوض 12 میلیارد تومانی به مستاجران تحت پوشش این نهاد خبر داد.

محسن رخصی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش قیمت ودیعه مسکن و اجاره بها، گفت: در همین راستا و با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، کمیته امداد اعتباراتی را برای کمک ودیعه مسکن و اجاره مسکن مددجویان تحت پوشش خود در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای دستگیری از مستاجران تحت پوشش، اعتبار ویژه ای را از محل کمک‌ها و اعتبارات بنیاد مستضعفان و نیز اعتبارات هم افزایی صندوق امداد ولایت جهت کمک ودیعه مسکن مددجویان مستاجر در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: اعتبارات اختصاصی به استان در این زمینه حدود 10 میلیارد تومان است که توزیع شهرستانی آن انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: سقف پرداخت این تسهیلات برای هر خانوار مستاجر تحت حمایت، در شهر کرمانشاه 30 میلیون تومان و در سایر شهرستانها 20 میلیون تومان است.

رخصی با تاکید بر اینکه تسهیلات ودیعه مسکن بدون کارمزد است، یادآور شد: بازپرداخت این تسهیلات پنج ساله خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر این اعتبارات، مبلغ دو میلیارد تومان کمک بلاعوض هم از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان و اعتبارات کمیته امداد برای کمک اجاره مسکن در نظر گرفته شده که توزیع شهرستانی این اعتبارات نیز صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: این مبلغ نیز بصورت سرانه ماهیانه به خانوارهای نیازمند داده می‎شود و سقف آن ماهانه 300 هزار تومان است.

رخصی خاطرنشان کرد: تسهیلات کمک ودیعه مسکن و کمک بلاعوض اجاره بها تنها به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تعلق دارد و این افراد می توانند برای دریافت آن به دفاتر کمیته امداد در سطح استان مراجعه داشته باشند.

وی با اشاره به وجود 10 هزار مستاجر و خانوار فاقد مسکن تحت پوشش امداد در استان، گفت: تمامی این خانواده ها مددکار دارند و بر حسب اولویت ونیاز و اطلاعاتی که مددکاران ارائه می کنند، این تسهیلات و کمک‌ها در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان از تمامی صاحبخانه‌ها خواست در شرایط اقتصادی کنونی بیش از هر زمان دیگر هوای مستاجران و بویژه مستاجران تحت پوشش امداد را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کمیته امداد امام خمینی مستأجران میلیارد تومان کمیته امداد ودیعه مسکن کمک بلاعوض تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد

جام جم آنلاین - خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

شیبه ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان ، سبد معیشتی ، جهیزیه ، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد