Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:35:25 GMT

مشکل آب منطقه منبع آب اهواز برطرف شد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۱۶۲۲

مشکل آب منطقه منبع آب اهواز برطرف شد+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها-با تقویت و اصلاح سیستم آب‌رسانی منطقه منبع آب اهواز مشکل آب مردم این منطقه برطرف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در روزهای گذشته پس از انتشار گزارش خبرگزاری تسنیم مبنی بر وجود مشکل قطعی آب در منطقه پیچ کارون منبع آب اهواز مجموعه شرکت آبفا اهواز پیگیر این مسئله شد و مشکل فشار آب منطقه منبع آب و حصیرآباد را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبارات خوبی برای آبرسانی روستایی در نظر گرفته شده استاستاندار اردبیل: منابع مالی به منظور تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستاهای استان تامین می‌شود300 روستای استان اصفهان با تانکر آب‌رسانی می‌شود / خروج 30 روستا از آبرسانی سیار
شرکت آبفا با اصلاح بخشی از مسیر خطوط لوله و همچنین اضافه کردن یک عدد پمپ آب که در روزهای آینده به مدار متصل می‌شود بخش زیادی از مشکل قطعی و کمبود فشار آب این مناطق را برطرف کرد.

در همین رابطه خبرنگار تسنیم با حضور در این منطقه ضمن بازدید از اقدامات شرکت آبفا و همچنین گفت‌وگو با مدیر شبکه آبرسانی اهواز از محلاتی که در گزارش قبلی به بی‌آبی آنها اشاره کرده بود بازدید کرد.

گزارش ویدئویی این بازدید را در ادامه دنبال کنید.

انتهای پیام/343/ح

R41468/P/S6,57/CT16 بیشتر بخوانید... نماینده مردم بیرجند در مجلس: مشکلات کارخانه چدن خوسف و آبرسانی به قهستان برطرف می‌شود آبرسانی تانکری به ۴۴۰۰ روستا / ۱۷۰ شهر کشور در تنش آبی قرار دارد ۵۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های آبرسانی بوشهر تخصیص یافت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منبع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آبفا استان بوشهر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همواره در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جریان سیل اخیر در سیستان و بلوچستان نیز آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این منطقه و شبکه آبرسانی تحمیل شد، افزود: در همین راستا تیم آبرسانی سیار شرکت آبفا استان بوشهر به منطقه اعزام شده است.

عالی ادامه داد: تیم اعزامی تا زمان موردنیاز در منطقه حضور خواهد داشت و بر اساس درخواست‌های مدیریت بحران نسبت به خدمت رسانی به هم وطنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: چنین اقداماتی تبلوری از اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است تا استان‌ها همگام با یکدیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر بشتابند.

کد خبر 6087696

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • بورل: درباره گسترش تحریم‌های موجود علیه ایران اتفاق نظر وجود دارد / تحریم‌ها به تنهایی نمی‌توانند خطر گسترش تنش‌ها را برطرف کنند؛ باید جایی برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد