Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یونهاپ، دادگاه تجدید نظر سئول امروز جمعه همچنین اعلام کرد خانم پارک باید علاوه بر زندان، ۲۰ میلیون وون جریمه نیز بپردازد.

دادگاه تجدید نظر کره جنوبی پیش از این خانم پارک را در پرونده فساد به ۲۵ سال حبس محکوم کرده بود اما دیوان عالی کشور این حکم را نقض کرد و دستور داد پرونده به دادگاه تجدید نظر ارجاع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسارت به منابع دولتی و دخالت در انتخابات پارلمانی ۲۰۱۶،  دریافت رشوه، سوءاستفاده از قدرت و تهدید از جمله جرایم خانم پارک است.

پارک پس از اعتراضات فراوان خیابانی در سال ۲۰۱۷ از سمتش برکنار و سپس بازداشت شد بعد از او 'مون جائه این' از حزب لیبرال دموکرات به سر کار امد.

 پیش از این نیز دادگاهی در کره جنوبی «لی میونگ باک» دیگر رئیس جمهوری پیشین این کشور را به اتهام رشوه خواری به ۱۵ سال زندان محکوم کرد وی چهارمین رئیس جمهوری پیشین این کشور است که به اتهام فساد مالی به زندان محکوم می شود.  

لی متهم به دریافت ۱۰ میلیون دلار رشوه از شرکت سامسونگ و سازمان جاسوسی دولت خود شده بود، اما با رد این اتهام ها این پرونده را ناشی از انگیزه های سیاسی دانسته بود.
 
وی همچنین متهم به اختلاس میلیون ها دلار و اختفای مبالغ دریافتی است و از پرداخت های مالیاتی گریخته و از مقام خود برای امور خصوصی سوء استفاده کرده است.  

311311 کد خبر 1408601

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است

نشست قضات محاکم دادگاه تجدیدنظر استان کرمان با حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در این نشست اظهار داشت: هدف از تشکیل این کارگروه‌ها اعمال خرد جمعی و تلاش مستمر در اجرای بهینه سند و دستیابی به رفع چالش‌ها در اجرای ماموریت‌های دادگستری استان کرمان است.

وی ضمن رضایت از عملکرد قضات و کارکنان اداری شعب دادگاه تجدیدنظر استان، افزود: آمار و شواهد حاکی از عملکرد مثبت شعب تجدیدنظر استان طی یکسال اخیر است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: قضات باید ضمن حفظ استقلال قضایی خود در رسیدگی به پرونده‌ها و صدور آراء به اجرای دستور العمل‌ها و برنامه‌های ستادی قوه قضاییه که در جهت نیل به نتایج اجرای سند تحول قوه قضاییه ارائه می‌شود عنایت و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

* متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است

معاون قضایی دادگستری استان و سرپرست محاکم تجدیدنظر کرمان گفت: طی یکسال گذشته به ۲۰ شعبه محاکم تجدیدنظر استان کرمان ۴۱ هزار ۲۷۷ پرونده وارد شده است و در مقابل قضات در مجموع ۴۱ هزار و ۳۹۹ فقره پرونده را مورد رسیدگی قرار داده اند و که این آمار حاکی از آن است که خروجی پرونده‌ها بیش از پرونده‌های وارده بوده است.

مسعود امیرمیجانی در نشست قضات دادگاه تجدیدنظر استان کرمان با رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از خلاصه عملکرد محاکم تجدیدنظر استان کرمان اظهار داشت: علیرغم حجم پرونده‌های زیاد در دادگاه تجدیدنظر، قضات تجدیدنظر تلاش‌های قابل توجهی در جهت رسیدگی به پرونده‌ها انجام داده اند.

وی با بیان این مطلب که متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر ۸۴ روز است، تصریح کرد: بایستی قضات اوقات رسیدگی را بدون دلیل به زمان‌های بعد موکول نکنند و رسیدگی در اسرع وقت انجام شود و همچنین لازم است رسیدگی سریع به پرونده‌های مراجعین به همراه اتقان آرا مدنظر قرار گیرد.

این مقام قضایی از قضات درخواست کرد، متناسب سازی جرم با مجازات را در احکام خود درنظر بگیرند و در سال پیش رو کاهش برنامه‌های معوق و پرونده‌های مسن، ساماندهی پرونده‌های کثیرالشاکی، کاهش صدور قرار‌های شکلی و ساماندهی نحوه ارجاع به کارشناس از اولویت‌های دادگاه‌های تجدیدنظر استان کرمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • توماج صالحی به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است