Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۵ تیر ماه سال جاری یکی از رزمندگان دفاع مقدس درپی امر به معروف و نهی از منکر در منطقه نعمت آباد، توسط ۲ جوان مورد حمله با چاقو و پنجه بکس قرار گرفت.  به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در تاریخ ۱۳۹۹/۴/۱۵ ساعت ۱۶۰۰ یکی از رزمندگان دفاع مقدس، فرمانده اسبق پایگاه، مسئول امر به معروف پایگاه بسیج، رئیس امان مسجد محل دارای ۵۰ سال سن در پارک امام خمینی ره محله نعمت آباد منطقه ۱۹ تهران، با مشاهده دونفر پسر جوان و یک دختر خانم که در حال انجام خلاف عفت عمومی بودن اقدام به امر به معروف و نهی از منکر میکند که متاسفانه توسط دو پسر جوان با ضربات چاقو و پنچه بکس از ناحیه چشم و صورت و دست مجروح می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متاسفانه بعد از دستگیری دونفر جوان ضارب هیچ گونه اقدامی توسط کلانتری منطقه تاکنون صورت نگرفته و دو نفر ضارب به راحتی آزاد می‌گردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر دفاع مقدس پایگاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات فرماندار درباره مرگ تلخ پزشک زن جوان در خرم‌آباد!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: یک پزشک متخصص بیمارستان ابن سینا این شهرستان دچار مرگ ناگهانی شده است.

یوسف رضا جهانی اظهار داشت: مرحومه دکتر« پرستو بخشی » پزشک متخصص قلب متولد ۱۳۶۸ به تازگی از تهران به بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد منتقل شده بود.

ایرنا نوشت: وی افزود: این مرحومه با رضایت خود بیمارستان ابن سینا دلفان را انتخاب و چهار روز پیش در این مرکز درمانی مشغول کار می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دلفان ادامه داد: شب گذشته حدود ساعت ۲۲/۳۰ دقیقه سوپروایزر بیمارستان با ایشان تماس گرفته ولی تماس های مکرر و بی پاسخ موجب نگرانی می شود ، تعدادی از پرسنل به درب منزل مسکونی وی در محوطه بیمارستان مراجعه می کنند که جوابی دریافت نمی کنند ، در نهایت وارد ساختمان شده و در بالکن با جسد بی جان دکتر بخشی مواجه می شوند.

جهانی با تسلیت مرگ ناگهانی این پزشک متخصص به جامعه پزشکی و خانواده وی تاکید کرد: هنوز علت مرگ ناگهانی این پزشک متخصص مشخص نیست و از طریق پزشکی قانونی علت مرگ در دست بررسی است.

گفتنی است که در شبکه‌های اجتماعی علت مرگ این پزشک را خودکشی اعلام کرده‌اند که با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شده است.

فرماندار دلفان، دراین‌باره اعلام کرد: به تازگی از تهران به بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و پس از آن اول فروردین امسال به بیمارستان ابن سینا نورآباد منتقل شده بود که متاسفانه امروز در بیمارستان ابن سینا نورآباد فوت شده است. متاسفانه این پزشک متخصص در اتاق پاویون خود مشغول استراحت بوده که یک بیمار به سورپرایز مراجعه می‌کند و سوپروایزر نیز با اتاق او تماس گرفته و پاسخگو نبوده، پس از پیگیری های مکرر و شکستن در اتاق توسط عوامل بیمارستان، با جسد او مواجه شدند که علت مرگ این پزشک هنوز مشخص نیست و در حال بررسی است.

دیگر خبرها

  • جناب‌خان، فرزاد حسنی و دورهمی به تلویزیون بازمی‌گردند؟
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • قلعه‌نویی به دنبال شکست طلسم تیم ملی ایران در عشق آباد
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • توضیحات فرماندار درباره مرگ تلخ پزشک زن جوان در خرم‌آباد!