Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه شب گفت، چپ‌‌گرایان افراطی در حزب دموکرات، «جو بایدن» رقیب انتخاباتی وی را شستشوی مغزی کرده‌اند.
به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، ترامپ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی محبوبش «فاکس نیوز» گفت: «فکر می‌کنم آن‌ها او را شستشوی مغزی کرده‌اند. او نمی‌داند کجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نمی‌داند چکار می‌کند. [اگر او رئیس‌جمهور شود] کشور ما عذاب خواهد کشید، بازار بورس ما سقوط می‌کند، اتفاقات بدی می‌افتد».
ترامپ گفت، تلاش دموکرات‌ها برای قطع بودجه پلیس یا تعطیل کردن ادارات پلیس، آمریکا را به «جهنمی مانند ونزوئلا تبدیل خواهد کرد».
رئیس جمهور آمریکا در ادامه سخنانش درباره بایدن گفت: «چپ‌های افراطی او را مصادره کرده‌اند. او نمی‌داند آن‌ها چه می‌کنند و او را وادار به چه کارهایی خواهند کرد».
با نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در ماه نوامبر (آبان) برگزار می‌شود، جدال لفظی ترامپ و رقیب دموکراتش شدت بیش‌تری یافته است.
بایدن روز چهارشنبه در یک سخنرانی ویدئویی گفت: «این فردی که می‌گوید فرمانده کل قوا است هیچ فرمانی در راستای مبارزه با کووید نمی‌دهد».
وی پیش‌تر نیز ترامپ را مورد انتقاد قرار داد و گفت وی «مانند یک توله‌سگ» تحت کنترل رئیس‌جمهور روسیه قرار دارد.
بر اساس جدیدترین نظرسنجی «هیل – هریس»، بایدن در کل آمریکا ۴ درصد از ترامپ پیش است. این در حالی است که ماه گذشته بر اساس نظرسنجی همین موسسه اختلاف این دو نفر ۱۰ درصد بوده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ترامپ دموکرات آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه کمک امنیتی آمریکا به اوکراین و اسرائیل تصویب شد + جزئیات | این کمک باعث می شود اوکراینی های بیشتری کشته شوند

به گزارش همشهری آنلاین، پس از کش‌وقوس‌های فراوان میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان و اختلافات بر سر کمک‌های خارجی برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان، مجلس نمایندگان آمریکا بالاخره کمک امنیتی و بسته کمکی آمریکا به رژیم صهیونیستی و اوکراین را تصویب کرد.

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه کمک امنیتی ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.

مجلس نمایندگان آمریکا امروز شنبه همچنین بسته کمکی به اوکراین را به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد دلار تصویب کرد.

این لایحه برای تبدیل‌شدن به قانون باید به تصویب سنا هم برسد. در این صورت و پس از امضای رئیس‌جمهور به قانون تبدیل می‌شود.

کاخ سفید اعلام کرد بایدن از مجلس سنا می‌خواهد قانون کمک‌های اوکراین ـ اسرائیل را برای امضا به دفتر او ارسال کند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت: ما از تصویب بسته کمکی به اسرائیل و اوکراین توسط مجلس نمایندگان آمریکا استقبال می کنیم.

کاخ کرملین اعلام کرد کمک های آمریکا به کی‌یف، باعث می شود اوکراینی های بیشتری کشته شوند.

پیش از این، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از غرب خواست تا در جنگ اوکراین دخالت و از کی‌یف همانند تل‌آویو محافظت کند.

جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا پیشتر از کمک‌های ایالات متحده به اوکراین به ارزش ۶۱ میلیارد دلار که در ماه اکتبر توسط «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا رونمایی شد، مخالفت کرده بودند.

جمهوری خواهان تاکید داشتند این مبالغ می‌تواند خرج مصارف داخلی کشور شود و مسئله عبور مهاجران غیرقانونی از مرز با مکزیک اولویت بالاتری نسبت به جنگ اوکراین دارد.



کد خبر 845882 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - اوکراین آمریکا و اسرائیل ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • بسته کمکی جدید برای تل‌آویو؛ «خیانت و فاجعه» دولت بایدن از نگاه مسلمانان آمریکا
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • لایحه کمک امنیتی آمریکا به اوکراین و اسرائیل تصویب شد + جزئیات | این کمک باعث می شود اوکراینی های بیشتری کشته شوند