Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از شرکت ۳۵۲ نفر در آزمون‌های استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران در خراسان جنوبی خبر داد.

جلال‌الدین صادقی در جریان بازدید از آزمون استخدامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آزمون‌های استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور، امروز در بیرجند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به برگزاری این آزمون در دانشکده حقوق دانشگاه بیرجند، افزود: ۳۵۲ نفر در این آزمون شرکت کردند.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: در آزمون آموزشیاران نهضت بر اساس مفاد مندرج در دفترچه آزمون، نمره منفی لحاظ نخواهد شد و کسب حداقل ۵۰ درصد نمره بر اساس ضوابط اعلام‌ شده، شرط قبولی در آزمون مذکور است، اما در آزمون‌های ثبت‌اسناد و املاک و صنایع شیر افراد برتر بر اساس کسب بیشترین امتیاز (نمره فضلی) در شغل انتخابی و به منظور طی سایر مراحل آزمون شامل مصاحبه‌های عمومی و تخصصی مبتنی بر چند برابر ظرفیت معرفی می شوند.

علیرضا معصومی، مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: پیش از شروع آزمون محل آزمون ضدعفونی شده و تمام داوطلبان ملزم به استفاده از ماسک بوده و

 به شرکت‌کنندگانی که ماسک نداشتند، ماسک داده شد.

وی بیان کرد: فرآیند آزمون با نظارت کارشناس بهداشت دانشگاه بیرجند و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین ضدعفونی محیط و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به بازدید معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان از روند برگزاری آزمون، خاطرنشان کرد: نتایج آزمون استخدامی، نیمه دوم مرداد از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزمون هاي استخدامي جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ثبت اسناد و املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل استاندارد استان در خصوص نظارت بر نازل‌های عرضه سوخت سی ان جی استان گفت: بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد ایران، تمامی نازل‌های سوخت عرضه سی ان جی به صورت دوره‌ای تحت نظارت و آزمون دوره‌ای قرار می‌گیرند تا از نظر کمّی از هر گونه تخلف و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان در خصوص حمایت از حقوق ایشان، جلوگیری شود.

دستورانی افزود: تا پایان سال گذشته ۱۰۵ نازل سوخت در شهرستان‌های استان بصورت دوره‌ای تحت آزمون قرار گرفتند که با توجه به برنامه مصوب ابلاغی استانی از سوی سازمان ملی استاندارد در سال گذشته، درصد تحقق کامل برنامه انجام شده است.

وی با بیان اینکه آزمون نازل‌های مستقر در جایگاه‌های سوخت با همکاری آزمایشگاه‌های همکار و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود، گفت: اطمینان از صحت و سلامت عملکرد نازل‌های سوخت مطابق با معیار‌های استاندارد از اهداف انجام آزمون‌های دوره‌ای نازل‌ها از سوی سازمان ملی استاندارد به شمار می‌رود.

مدیرکل استاندار خراسان جنوبی با تاکید براین که گزارشات مردمی نقش بسزایی در جلوگیری از ضرر و زیان مصرف کننده ایفا می‌کند، از هم استانی‌ها خواست: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سوخت گیری از طریق سامانه اطلاع رسانی ۱۵۱۷، مراتب را به واحد رسیدگی به شکایات مردمی این اداره کل اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی در راستای اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است
  • نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود
  • رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور