Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام موسوی گفت: آزمون ورودی حوزه در فروردین امسال به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد، اما اکنون با پایان مهلت ثبت‌نام، این آزمون در تاریخ ۲۵ تیرماه به صورت مجازی در سامانه پیشخوان برگزار می‌‌شود.

«حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در صورتی که وضعیت شیوع کرونا به همین منوال ادامه پیدا کند برای برگزاری دروس حوزه علمیه از سامانه پیشخوان حوزه علمیه به منظور برگزاری کلاس‌های مجازی استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خوزستان ادامه داد: خوشبختانه زمینه برگزاری کلاس‌های آنلاین در این سامانه فراهم شده که در این سامانه استاد می‌تواند فایل صوتی را بارگذاری و طلاب علاوه بر دریافت این فایل، تقریرهای خود را یادداشت کنند.

 

وی با بیان اینکه با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در سال تحصیلی جدید کلاس‌های مجازی بهتر برگزار می‌شوند اضافه کرد: اکنون به صراحت نمی‌توان درباره نحوه اجرای سال تحصیلی جدید اعلام نظر کرد و منتظر شرایط شیوع کرونا هستیم اما قطعا کلاس‌ها تعطیل نخواهند شد.

 

حجت‌الاسلام موسوی درباره دوره‌های تابستانه عنوان کرد: در خصوص برگزاری دوره‌های تابستانه به مدارس علمیه خوزستان اعلام شده که برای بالابردن سطح کیفی و همچنین ارتقای آموزش با شرایطی خاصی که ابلاغ شده می‌توانند این دوره‌ها را در سامانه پیشخوان حوزه علمیه برگزار کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام ورودی‌های جدید از بهمن ماه سال گذشته شروع شده تصریح کرد: بنا بود آزمون ورودی حوزه در فروردین امسال برگزار شود که متاسفانه شیوع کرونا مانع برگزاری این آزمون شد، اما اکنون با پایان مهلت ثبت‌نام این آزمون در تاریخ ۲۵ تیر به‌صورت مجازی در سامانه پیشخوان برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش حوزه‌های علمیه خوزستان یاد آور شد: آن دسته از داوطلبانی که در روز امتحان به دلایل مختلف امکان دسترسی به اینترنت را ندارد از طریق کمیسیون آموزش با روش مصاحبه و تحقیق وارد حوزه‌های علمیه خوزستان خواهند شد.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلاس های مجازی سامانه پیشخوان حوزه های علمیه علمیه خوزستان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این مرحله از المپیاد‌های علمی کشور از شنبه ۲۵ فروردین در این استان آغاز شده است و تا اول اردیبهشت ادامه خواهد داشت.   سید امیر شوشتری افزود: این آزمون‌ها در رشته‌های فیزیک، علوم و فناوری نانو، کامپیوتر، سواد رسانه ای، جغرافیا، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت، زیست شناسی، نجوم و اخترفیزیک، ریاضی، ادبی، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و شیمی برگزار می‌شود.   وی ادامه داد: پذیرفته شدگان در این مرحله، در تابستان برای دریافت مدال‌های رنگی خود با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.   شوشتری گفت: این آزمون‌ها در دو نوبت ۸ صبح و ۱۴ ظهر برگزار می‌شود و شرکت کنندگان فقط با دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند در جلسه آزمون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • حوزه درس امام(ره)
  • اخلاق آیت‌الله "مروج" همچون کلاس درسی برای همگان بود
  • کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟