Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دستورالعمل برگزاری امتحانات پایان نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد. تاریخ انتشار: 13:19 - 20 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۲۵۲

خبرگزاری میزان- معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد؛ با توجه به دستورالعمل ابلاغی وزارت علوم در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ دانشگاه ها و بر اساس مصوبه هشتم تیرماه هیأت رئیسه این دانشگاه، به منظور حفظ استانداردهای آموزشی و رعایت دقت و اعتبار امتحانات دروس مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در شرایط خاص همه گیری کرونا، دستورالعمل و راهنمای برگزاری امتحانات را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستورالعمل مذکور در در دو بخش شامل؛ مقررات و ضوابط برگزاری امتحانات پایان نیمسال و  شیوه های برگزاری امتحانات پایان نیمسال تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: افزایش مهلت دفاع پایان نامه به دلیل شیوع ویروس کرونا

بر اساس این دستورالعمل امتحانات پایان نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ به صورت غیر حضوری، مطابق برنامه زمان بندی که از سوی اداره آموزش هر دانشکده تنظیم شده و به اطلاع دانشجویان رسیده است، با یک شیوه یکسان برای تمامی دانشجویان یک درس، برگزار می شود.

بنا بر دستورالعمل یاد شده، شیوه برگزاری امتحان با صلاحدید استاد درس با استفاده از یک یا چند روش از روش های شفاهی، کتبی ( تستی- تشریحی-جزوه باز)، آزمون برخط (آنلاین) بدون نظارت و آزمون برخط (آنلاین) با نظارت، برگزار می شود.

بر این اساس غیبت دانشجو در امتحان پایان نیمسال تابع مقررات و ضوابط آموزشی جاری دانشگاه است.

امتحانات دروس تخصصی از ۲۱ تیرماه تا ۸ مرداد ۹۹ برگزار می شود. همچنین چگونگی برگزاری آزمون واحدهای عملی و ثبت نمرات مربوط، از اختیارت استاد درس خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه تربیت مدرس برگزاری امتحانات پایان پایان نیمسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیبی صبح پنج شنبه در قالب سفر هیأت دولت به استان سمنان و مراسم شورای اداری دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن بیان اینکه سامانه نان کار دریافت ایده‌های جدید و مؤثر بر اساس نیازها را بر عهده دارد، ابراز داشت: نان در واقع سامانه ایده‌ها و نیازها است و می‌کوشد تا ارتباط بین علم و صنعت را برقرار کند.

وی ضمن بیان اینکه سیاست‌های تشویقی برای دانشجویان استفاده کننده از این سامانه در نظر گرفته شده است، افزود: به این دانشجویان دو برابر پاداش داده می‌شود.

معاون اداری، مالی وزارت علوم ضمن بیان اینکه تطبیق پایان نامه‌ها با نیازهای روز کشور یکی از اولویت‌های این وزارت خانه است، ابراز داشت: برای تحقق این منظور همه شرکت‌های خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید نیازها و مشکلات خود را در آن ثبت کنند.

خطیبی ضمن تاکید بر اینکه باید پایه‌های تشویقی برای اساتید و دانشجویان بیشتر شود، تصریح کرد: امیدواریم با عنایت دولت سیزدهم و تخصیص اعتبارات لازم بتوانیم گام‌های بلندتری را برای ارتقا سطح علمی دانشگاه‌ها برداریم.

وی ضمن بیان اینکه یکی از راهکارهای مورد نیاز ایجاد بورسیه صنعتی دانشجویان است، افزود: هدف از این اقدام اینکه بتوان در کنار تولید از علم روز نیز بهره برد.

کد خبر 6081670

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد