Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش جام نیوز، روزنامه خبر ورزشی نوشت: علیرضا محمد در خصوص حواشی پیرامون برگزاری لیگ گفت: «الان همه تیم‌ها مشغول تمرین و بازی هستند و فقط دو باشگاه می‌گویند ما نمی‌توانیم بازی کنیم. خودشان هم می‌گویند پروتکل‌ها را رعایت نکرده‌اند. البته من واقعاً ناراحتم وقتی می‌شنوم بازیکنان استقلال و فولاد دچار ویروس کرونا شده‌اند، اما وقتی گفته می‌شود در صورت رعایت پروتکل‌ها، وضعیت بهتر خواهد شد، چرا برخی خودشان را فراتر از وزارت بهداشت می‌دانند و توجهی به این مسائل بهداشتی ندارند که امروز به اینجا برسیم؟»

 

او اضافه کرد: «نکته بعدی که به عقیده من باید هرچه زودتر در فوتبال ایران اصلاح شود، این اظهار نظرهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه برخی از دوستان طوری حرف می‌زنند که انگار از فوتبال ایران طلب دارند. این حرف‌ها، از کرونا هم خطرناک‌تر است زیرا دو روز دیگر، همه می‌خواهند از این مسائل الگو بگیرند و آن وقت، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. باشگاه باید مراقب سلامتی و رعایت پروتکل توسط بازیکنانش باشد و اگر بازیکنی به این بیماری دچار شد، مراقبت را بیشتر کند و از سوی دیگر، با بازیکنان جایگزین به لیگ برگردد تا نظم بازی‌ها به هم نخورد. باز هم برای بازیکنان استقلال و فولاد دعای خیر می‌کنم و امیدوارم سلامتی‌شان را به دست بیاورند، چون بیماری آن‌ها به خاطر سهل‌انگاری افراد دیگری است.»

 

محمد در نهایت گفت: «پرسپولیس نه تنها امسال بلکه دو، سه فصل دیگر هم قهرمان می‌شود. باقی تیم‌ها یا باید به اندازه پرسپولیس قوی شوند و یا با قهرمانی‌های ما کنار بیایند!»

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن علیرضا محمد ورزشی پرسپولیس گل محمدی ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مایلی‌کهن که در روزهای گذشته به واسطه شکایت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از خودش بسیار خبرساز شده بود، امروز یک میهمان ویژه در منزل خود داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: «از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.»

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898010

دیگر خبرها

  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!