Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@23:23:03 GMT

سرمربی تراکتور: استقلال همیشه استقلال است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۲۴۱۳

سرمربی تراکتور: استقلال همیشه استقلال است

الهامی سرمربی باشگاه تراکتور در آستانه دیدار این تیم برابر استقلال ضمن اشاره به آمادگی تیمش گفت: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود؛ حریف ما تیم توانمندی بوده و استقلال همیشه استقلال است.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار فردا (شنبه) تراکتور برابر استقلال اظهار داشت: در ابتدا امیدوارم این ویروس نامحسوس، ریشه‌کن شود تا مردم ایران بتوانند نفس راحتی بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای سختی برای مردم امیدوارم هرچه زودتر از این مرحله گذر کنیم.

بیشتر بخوانید:

تست کرونای یک استقلالی دیگر هم مثبت شد

وی در مورد دیدار پیش رو گفت: باید بگویم که استقلال تیم بسیار توانمند و قابل احترامی است؛ استقلال و همیشه استقلال است. شرایط به گونه‌ای است که سه امتیاز برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

الهامی ادامه داد: قطعا بازی سختی در انتظار دو تیم خواهد بود و هر تیمی که بتواند از لحاظ تمرکز و روحی و روانی به دیگری بچربد، پیروز میدان خواهد شد. با شرایطی که تیم ما دارد، بدنبال این هستیم که در وهله اول بازی باکیفیتی را ارائه دهیم و در درجه دوم دست پر برگردیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: نسبت به بازی گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم همان بازی روانی که در دیدارهای گذشته به نمایش گذاشته بودیم، ادامه دهیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم. در مورد استقلال می‌توانم بگویم که آنها یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ هستند و هر دو تیم در این بازی چند بازیکن را در اختیار ندارند؛ در مورد غایبان تراکتور در بازی فردا نمی‌توانم چیزی بگویم اما می‌توانم این جمله را بگویم که تراکتور برای این بازی آماده است و امیدوارم دست پر برگردیم. برای استقلال احترام خاصی قائلیم؛ این تیم کادر فنی خوبی دارد. امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند، توام با امتیاز برای ما باشد و بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فوتبال استقلال لیگ برتر تراکتور ساکت الهامی سرمربی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم مدعی قهرمانی استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان موفق شدند به ترتیب شمس آذر، صنعت نفت و ملوان را شکست دهند تا همچنان رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد. هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و در دومین روز این هفته که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت خواهد بود تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند که علاقه مندان به فوتبال دو بازی حساس و مهم را تماشا می‌کنند.

جلال اکبری پیشکسوت فوتبال در رابطه با حساسیت دیدارهای باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت: نتایج مسابقات در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان از الان تیمی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و با توجه به پیروزی سپاهان برابر ملوان این تیم بار دیگر به جمع استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی اضافه شد. بازیکنان سپاهان برای حفظ روحیه خود نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از آخرین برد آنها برابر ملوان می‌گذشت، بالاخره در این مورد هم طلسم شکنی رخ داد.

پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های باکیفیت لیگ بوده اند

او درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم گفت: پرسپولیس و سپاهان از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده و در سال‌های اخیر هم همیشه با هم بر سر عنوان قهرمانی در رقابت بوده‌اند. نمی‌توان گفت که پرسپولیس چون میزبان است می‌تواند به راحتی این بازی را پیروز شود؛ کار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدوارم هواداران دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

اکبری افزود: سپاهان مُهره های خوبی را در این فصل جذب کرد اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت در دیدارهای حساس نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. اگر بازیکنان مصدوم سپاهان به دیدار با پرسپولیس برسند مطمئن باشید کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت. پرسپولیس با «اوسمار ویه‌را» نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به نسبت نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری است البته نباید جذب بازیکنان خوب در نیم فصل را بر عملکرد سرخ‌ها بی تأثیر دانست و بازیکنان سپاهان باید هوشمندانه رو در روی میزبان خود قرار گیرند.

استقلال نباید تراکتور را دست کم بگیرد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران خاطر نشان کرد: تراکتور در دو، سه هفته اخیر با حاشیه‌هایی مواجه بوده و سرمربی خود را از دست داده است و دو شکست برابر ذوب آهن و نساجی را هم تجربه کرده است. استقلالی‌ها شاید فکر کنند که بازی برابر تراکتور برای آنها با توجه به شرایطی که دارند راحت باشد اما این موضوع درست نیست. تراکتور در حضور هواداران خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد و مطمئناً برای جبران نتایج ضعیف خود وارد زمین خواهد شد. استقلال اگر بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند گام بسیار بلندی را برای قهرمانی بر خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: نمی‌توان نتیجه دیداری را پیش بینی کرد چون هر دو بازی بسیار مهم هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از تیم‌ها در هفته‌های پایانی شاهد باشیم و نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که حق تیمی ضایع نشود.

کد خبر 6086133

دیگر خبرها

  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏