Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برای دیدار با استقلال از آمادگی بالایی برخوردار هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ساکت الهامی در آستانه دیدار تیمش با استقلال اظهارداشت: اول از همه امیدوارم که ویروس کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود تا مردم نفس راحتی بکشند. امیدوارم هرچه سریعتر از این مرحله گذر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال همیشه استقلال و تیم توانمندی است. 3 امتیاز بازی خیلی مهم است و هر دو تیم بازی سختی خواهند داشت.

وی افزود: هر تیمی که در بازی فردا تمرکز داشته باشد، می‌تواند برنده باشد. با شرایطی که تیم دارد، به دنبال بازی با کیفیت هستیم تا دست پر به تبریز برگردیم. نسبت به مسابقه قبل شرایط بهتری داریم و ان‌شاالله همان بازی روان دیدار قبل را به نمایش بگذاریم و 3 امتیاز لازم را بگیریم.

الهامی با اشاره به شرایط تیمش گفت: استقلال تیم پر مهره‌ای است و یکی از بهترین‌های لیگ. هم ما و هم آنها چند بازیکن را در اختیار نداریم. البته نمی‌توانم اسمی از غایبان تیمم ببرم ولی می‌توانم بگویم تراکتور برای دیدار فردا آماده است.

ساکت الهامی که در نشت خبری بازی با استقلال شرکت نکرده است، از طریق تماس صوتی با مسئولان روابط عمومی سازمان لیگ در خصوص بازی استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال تراکتورسازی ساکت الهامی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!

به گزارش "ورزش سه"، 31 بازی، 18 گل و 10 پاس گل برای وینیسیوس در فصلی که او در دو مقطع مصدوم بوده و بیش از 2 ماه را از دست داده است. آماری فوق العاده که نشان می دهد ستاره برزیلی رئال کاملا روی فرم است. 

طبق گزارش آاس، هرچند وینی در 6 بازی اخیر خود تنها یک گل برای رئال زده اما در دو بازی اخیر برابر سیتی موفق به ارسال دو پاس گل شد تا با رکورد 12 پاس گل مسی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان برابری کند. او در دو بازی پیش رو برابر بایرن در نیمه نهایی می‌تواند از این رکورد عبور کند.

تفاوت بین رکورد مسی و وینیسیوس در این است که ستاره رئال به 25 بازی برای ثبت 12 پاس گل نیاز داشت در حالی که مسی در 77 بازی به این رکورد رسید. سه برابر یا 52 بازی زودتر برای وینی.

آمار وینیسیوس جونیور در لیگ قهرمانان اروپا 24-2023

7 مسابقه
632 دقیقه
19 شوت
3 گل
4 پاس گل
41 دریبل
2 کارت زرد

دیگر خبرها

  • وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!
  • کنایه تندوتیز امیرحسین صادقی به پرسپولیسی‌ها
  • داداش زاده: پرسپولیس در آرامش اما استقلال درگیر حاشیه است/ امیدوارم قهرمانی در مستطیل سبز رقم بخورد
  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند