Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@00:38:15 GMT

جان باختن ۱۴۲بیمار کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۲۷۷۸

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۲۶۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۰ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۵۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسید.
لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۱۵ هزار و ۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.
۳۳۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
وی گفت: تا کنون یک میلیون و ۹۲۲ هزار و ۵۰۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همانند روز‌های گذشته استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند.
استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.
توصیه اکید وزارت بهداشت در این شرایط، پرهیز از سفر و تردد‌های غیرضروری به ویژه سفر به استان‌های خراسان رضوی و مازندران است. برچسب ها: لاری ، کرونا ، آمار ، 20 تیر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لاری کرونا آمار 20 تیر کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان

 جواد آخندزاده، سخنگوی وزارت صنعت و تجارت طالبان گفت صادرات زعفران افغانستان طی سال ۱۴۰۲ حدود ۶۷ تُن با ارزش ۴۹ میلیون دلار می‌باشد.

به گفته او، بیشترین صادرات زعفران افغانستان به کشورهای هندوستان، عربستان سعودی، اسپانیا، امارات متحده عربی، آلمان، آمریکا اندونزی، ترکیه و انگلستان صورت گرفته است‌.

سخنگوی وزارت صنعت و تجارت طالبان‌ افزود زعفران افغانستان دارای کیفیت عالی و در جهان مقام نخست را دارد.

از زمانی که کشت زعفران به عنوان جایگزین کوکنار از سوی نهادهای کمک‌کننده مطرح شد و کارزارهایی برای رشد تولید آن راه‌اندازی شد.

در افغانستان در سال‌های گذشته ولایت‌های هرات در غرب، بلخ، فاریاب و سرپل در شمال، قندهار و ارزگان در جنوب و دایکندی در مرکز افغانستان به ترتیب بیش‌ترین میزان تولید زعفران را داشته‌اند.

گفتنی است حدود ۹۰ درصد مجموع زعفران در افغانستان در ولایت هرات، تولید می‌شود.

در سال ۲۰۱۸ حکومت پیشین واردات زعفران و پیاز را با هدف حفظ جایگاه جهانی، پایداری کیفیت، ارزش‌افزایی و گسترش تولید زعفران افغانستان ممنوع کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه، وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور