Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@06:43:04 GMT

عملیات گازرسانی به ۱۷ روستا سلسله در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۲۸۱۲

عملیات گازرسانی به ۱۷ روستا سلسله در حال انجام است

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: عملیات گازرسانی به ۱۷ روستا سلسله در حال انجام است.

کرم گودرزی در آیین گازرسانی به ۶ روستای شهرستان سلسله که امروز ۲۰ تیرماه صورت گرفت، با اشاره به آمار روستاهای گازدار شهرستان سلسله اظهار کرد: با اجرای ۵۰۰۰ متر شبکه‌گذاری گاز، نصب ۲۵۰ انشعاب و بهره‌برداری از ۲ ایستگاه تقلیل فشارگاز جهت گازرسانی به روستاهای؛ چشمه سرده، سه روستای محور کاکارضا، سراب صندل و سراب شهباز شمار روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز شهرستان سلسله به ۲۴۴ روستا از مجموع ۲۶۸ روستای واجد شرایط رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان عملیات گازرسانی به ۱۷ روستا در حال انجام و ۷ روستای باقیمانده در مراحل طراحی و انتخاب پیمانکار است، عنوان کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به این روستاها با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از پیشرفت خوبی برخوردار است و امیدواریم تا پایان سال جاری از نعمت گاز برخوردار شوند و تلاش ما در شرکت گاز لرستان این است که با گازرسانی به تمامی روستاهای واجد شرایط، شهرستان سلسله تا پایان سال جاری به‌عنوان شهرستان سبز معرفی شود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به فرصت ایجاد شده جهت پایداری شبکه گاز استان با اجرا شدن خط ششم سراسری گاز، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت خط ششم سراسری و برداشت گاز مشکل افت فشار نخواهیم داشت.

گودرزی ادامه داد: پروژه‌های اجرای خطوط جایگزین در استان تعریف شده که با اجرای آن‌ها، در شرایط بحرانی مصرف‌کنندگان صنعتی و خانگی دچار قطع و یا افت فشار گاز نخواهند شد.

ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تشکر از اقدامات جهادی شرکت گاز لرستان گفت: با همدلی و پیگیری‌های انجام شده تا پایان امسال ۱۱۷ روستا از شهرستان‌های سلسله و دلفان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گازرسانی به روستا مجلس شورای اسلامی شرکت گاز لرستان شرکت گاز لرستان شهرستان سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بازدید بخشدار بخش مرکزی سلماس به همراه سرپرست امور آب و فاضلاب این شهرستان، مسائل و مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید مقرر شد مطالعات لازم و برآورد‌های اولیه جهت تعریف پروژه توسط امور آب و فاضلاب سلماس انجام و با اجرای عملیات اصلاح شبکه و بهسازی تاسیسات با مساعدت بخشداری و مشارکت اهالی روستا مشکلات ۳۲۰ نفر جمعیت ساکن در این روستا مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • تخلیه سه روستای جنوب کرمان!