Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@19:23:17 GMT

۱۲ تالار عروسی در مشهد مهروموم شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۲۸۸۳

۱۲ تالار عروسی در مشهد مهروموم شد

فرماندار مشهد گفت: با شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی براساس بازرسی‌های صورت گرفته تاکنون ۱۲ تالار عروسی متخلف در این شهرستان مهروموم شده است.

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا هاشمی افزود: در بازرسی‌های انجام شده توسط مسوولین اتحادیه و پلیس نظارت بر اماکن تاکنون به ۳۸ نفر از متخلفین و مالکین تالارها و باغ تالارهای مشهد تذکر کتبی داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: در این شهرستان ۸۶ تالار و ۵۱ باغ تالار دارای پروانه وجود دارد که  علاوه بر آنها ۲۸ مورد نیز در حال دریافت پروانه می‌باشند. همچنین روز چهارشنبه در پی بازدید سرزده فرماندار مشهد از باغ تالارهای اطراف این شهر یک واحد متخلف مهروموم شد. هاشمی در این بازدید سرزده بر اجرای دستورالعمل ممنوعیت فعالیت تالارها و باغ تالارهای اطراف شهر مشهد در محدوده جاده میامی، جاده سیمان و جاده کلات نظارت کرده و به صورت میدانی از ۱۲ تالار و باغ تالار بازدید کرد. در این بازدید علاوه بر مهر و موم شدن یک باغ تالار، یک مورد تذکر کتبی نیز با دستور رییس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان توسط پلیس اماکن و بازرسین اتحادیه صنف مربوطه صادر شد. منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تالار عروسی مهر و موم ویروس کرونا باغ تالار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 

به گزارش قدس خراسان، صبح امروز محسن داوری در حاشیه بازدید مدیران ستادی و اجرایی استان از بخش مرکزی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز علاوه بر بازدید از پروژه بیمارستان ۵۴۰تختخوابی و پل دهرود به همراه استاندار محترم خراسان رضوی بازدید از پروژه مسکن ملی مهرگان هم در دستور کار این بازدید ها بود که صورت پذیرفت.

وی افزود: قرعه کشی این واحد ها انجام شده و صاحبان آن ها مشخص است. بخشی از ۲۵۰۰واحد مسکونی در حوزه مسکن ملی منطقه مهرگان دو تا پایان اردیبهشت ماه و بخشی دیگر تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

داوری در پاسخ به خبرنگار ما در پیگیری مشکلات شهرک مهرگان یک از جمله کمبود  مدرسه،مشکل دفع فاضلاب به دلیل سنگلاخی بودن بستر خاک و نبود سیستم اگو گفت: مشکل نانوایی و مدرسه  شهرک مهرگان یک برطرف شده هر چند به شرایط مطلوب نرسیده ایم, اما در ساخت شهرک مهرگان دو تلاش شده مشکلات شهرک مهرگان یک وجود نداشته باشد دو مدرسه در حال ساخت  و رفع مشکل فاضلاب در دست اقدام است.

فرماندار مشهد اظهار کرد:بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به مشهد است، در فاز اول اورژانس آن به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل این پروژه طبق برنامه در دست اقدام است.

طاهره فجرداودلی

دیگر خبرها

  • خسارت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل اخیر به استان
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • احداث ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان بوشهر
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • بازدید فرماندار ورامین از مراحل پایانی جاده روستایی احمد آباد، علی آباد و باغ خواص
  • رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود
  • بهار برفی در جاده ترانزیتی درگز خراسان رضوی
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را لغزنده کرد
  • بارش باران موجب لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی شد