Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تراکتور حضور پیدا کرد و صحبت‌هایی را انجام داد. تاریخ انتشار: 14:32 - 20 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۲۶۶

خبرگزاری میزان - مجید نامجومطلق، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تراکتور صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*معمولا مربیانی که در کنفرانس شرکت می‌کنند در مورد شرایط تیم خودشان و تیم مقابل حرف می‌زنند، ولی ما بعد از بازی با سایپا تمرینی انجام ندادیم و نمی‌توانیم در مورد مسائل فنی صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*ما به فکر سلامتی تیم خود و تیم مقابل بودیم و سفر به جم را لغو کردیم.

*همان اهوازی که ما رفتیم شبهه‌برانگیز بود، به دلیل اینکه قبل از بازی ما در خبر‌ها خواندیم پنج بازیکن فولاد کرونا دارند و این مشکلات الان ما از سفر به اهواز شروع شد.

*نمی‌خواهم به تیمی تهمت بزنم، شاید کرونا بازیکنان ما در هواپیمایی که به اهواز رفتیم به وجود آمده، چون پیش از آن ۵ بار تست کرونای کل تیم ما منفی بود.

*ما خواستیم که بازی با تراکتور یکی دو روز عقب بیفتد و حتی با سازمان لیگ و فدراسیون نامه نگاری کردیم، اما گفتند دست ما نیست.

*دیروز بازیکنان ما می‌ترسیدند به ما نزدیک شوند!

*آن نهادی که برگزاری بازی‌ها را در اختیار دارد بداند که شرایط ما اصلا مناسب نیست.

*یکی از بازیکنان ما شرایط بحرانی دارد و ریه او کاملا درگیر شده است. نمی‌دانم چه کسی باید جواب این مشکلات را بدهد.

*روز گذشته وریا غفوری تماس گرفت و گفت اجازه بدهید من یک تست دیگر بدهم و، چون کمبود بازیکن دارید، در خدمت تیم باشم.

*نمی‌دانم چرا اصرار دارند که بازی‌ها برگزار شود.

*امروز شنیدم دستور آمده که اماکن وزشی هم بسته شود. این نشان دهنده این است که شرایط خوب نیست.

*واقعا با کمبود بازیکن مواجه هستیم.

*این تصمیماتی که این روز‌ها برای فوتبال گرفته می‌شود، در تاریخ ثبت خواهد شد.

*مجیدی چند وقت پیش گفت تا کسی در فوتبال نمیرد، تصمیم جدی گرفته نخواهد شد.

*می‌گویند اگر ۲۵ درصد به حد نصاب نرسید، تیم حتما باید بازی کند، اما سوال من این است که اگر عوامل تیم مثل مربی، تدارکات و پزشک را فاکتور بگیریم و فقط بازیکنان یک تیم کرونا بگیرند، چه کاری باید انجام بدهیم؟

بیشتر بخوانید: یک استقلالی دیگر کرونایی شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال استقلال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در پایان بازی‌های سوم سری‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، حامد حدادی سنتر و فوق ستاره تیم بسکتبال نفت آبادان، با عملکردی درخشان مقابل تیم طبیعت، بهترین بازیکن شد.

کاپیتان تیم نفت در بازی سوم مقابل طبیعت، با ثبت ۱۸ امتیاز، ۲۰ ریباند و ۸ پاس گل، تنها دو پاس گل کم داشت تا تریپل‌دبل کند و با کارایی ۳۱، تاثیرگذارترین بازیکن چهار بازی شب سوم پلی‌آف‌ها بود. این بازی با پیروزی ۸۵ - ۸۲ نفت به پایان رسید تا شاگردان حماد سامری، سری را ۲ بر یک پیش بیفتند.

دومین بازیکن برتر شب سوم پلی‌آف‌ها نیز امیرحسین یازرلو، فوروراد جوان تیم کاله بود. او در بازی سوم مقابل ذوب‌آهن ۳۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ پاس گل را به ثبت رساند تا با کارایی ۳۱، نقش پررنگی در پیروزی ۱۰۵ - ۸۰ تیم خود داشته باشد. 

سومین بازیکن تاثیرگذار نیز ارسلان کاظمی، کاپیتان تیم شهرداری گرگان بود که با ۱۴ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل، موفق به ثبت دبل‌دبل شد و کارایی ۳۱ را در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی داشت. گرگان بازی سوم مقابل لیموندیس را هم با نتیجه ۷۳ - ۸۸ برد تا با سه برد متوالی برنده سری شده و به عنوان نخستین تیم راهی نیمه‌نهایی لیگ برتر شود.

چهارمین بازیکن برتر شب سوم پلی‌آف هم متین آقاجان‌پور، فوروارد تیم کاله مازندران بود. او در دیدار مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۱۰۵ - ۸۰ کاله همراه شد، ۳۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس گل داشت و تاثیرگذاری ۲۷ را در ترکیب شمالی‌ها به ثبت رساند.

امتیاز آورترین بازیکنان در بازی‌های شب اول پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال نیز به شرح زیر بودند: 

۱- جردن استیونس (طبیعت تهران): ۳۷ امتیاز

۲- متین آقاجان‌پور (کاله مازندران): ۳۲ امتیاز

۳- امیرحسین یازرلو (کاله مازندران): ۳۰ امتیاز

۴- جلن بردلی (لیموندیس شیراز): ۲۶ امتیاز

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند
  • ‌هراسی از میدان دادن به بازیکنان جوان نداریم
  • بیانیه تند ذوب‌ آهن علیه فحاشی‌های تیم کاله آمل؛ از نشان دادن برخی تصاویر شرمساریم!
  • عاطفه رمضانی: استقلالی‌ام و جلالی را دوست دارم!
  • باارزش‌ترین بازیکنان بالای 30 سال حال حاضر فوتبال جهان / شاهزاده هری در صدر
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)
  • درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!