Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: در روزهای گذشته تعداد مرگ و میرهای ناشی از کرونا در کشور افزایش یافته است بنابراین باید این ویروس منحوس را جدی بگیریم و مراقب حفظ جان و سلامت خود و دیگران باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مردم هنگام حضور در اجتماع باید ماسک بزنند و حفظ فاصله مناسب را مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به تلاش های بی وقفه کادر درمان برای خدمات دهی به بیماران کرونایی و قدردانی از این قشر، اظهار داشت: کم توجهی به نکات بهداشتی شیوع این کرونا را افزایش داده و زحمات پزشکان و پرستاران را مضاعف می کند.

آیت الله عابدینی در ادامه به روز عفاف و حجاب اشاره کرد و آنرا گرامیداشت و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی برکات زیادی به همراه دارد و باید همواره در دستور کار قرار داشته و مورد توجه جدی باشد.

وی با اشاره به تلاش های دشمن برای ضربه به فرهنگ عفاف و حجاب در قالب جنگ و شبیخون فرهنگی،افزود: مردم ما با ایستادگی در برابر رضاخان و انگلیسی ها نشان دادند که برای فرهنگ حجاب و ارزش های دینی خود اهمیت قائل هستند.

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فصل برداشت محصولات زراعی از جمله گندم،گفت: شایسته است که در این ایام پرداخت زکات، صدقه و انفاق مورد توجه جدی کشاورزان باشد.

آیت الله عابدینی همچنین بر صرفه جویی در مصرف انرژی و آب تاکید کرد و گفت: مومنان باید به موضوع صرفه جویی به طور جدی توجه کرده و آنرا رعایت کنند چرا که خداوند اسراف کاران را دوست ندارد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از مصرف آب متعلق به بخش کشاورزی است،افزود: از آنجا که با مشکل کم آبی روبرو هستیم، باید مسوولان و همچنین کشاورزان تمهیدات لازم را برای صرفه جویی در مصرف آب بیاندیشند.

امام جمعه قزوین همچنین با بیان اینکه در سطح بازار شاهد گرانی کالاها هستیم،از مسوولان و دست اندرکاران خواست تا برای کاهش و تثبیت قیمت ها و حمایت از اقشار ضعیف جامعه تلاش بیشتری از خود نشان داده و در این زمینه به شکل جهادی فعالیت کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا امام جمعه قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا امام جمعه قزوین ویروس کرونا امام جمعه قزوین امام جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی

علی فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: در راستای کاهش و پیشگیری از وقوع جرائم، دعاوی و آسیب‌های اجتماعی در استان و به منظور اطلاع‌رسانی و ارتقا آگاهی‌های عمومی و حقوقی جامعه و همچنین پیشبرد اهداف برنامه‌های مصوب سال ۱۴۰۲ ابلاغی از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، بیش از ۵۰ پیامک هشدار دهنده و پیشگیرانه در حوزه‌های مختلف به مخاطبان ارسال شده است.

وی بیان کرد: این پیامک‌ها در حوزه جرائم و آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار استان قزوین شامل تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، سرقت، تصادفات، خشونت، سلاح و مهمات و کلاهبرداری بوده که از سوی این معاونت پیامک شده است.

به گفته فولیان، نظر به بازخورد خوب و رضایت مردم از این نحوه اطلاع‌رسانی در جهت آگاهی بخشی به هنگام شهروندان و افزایش سواد حقوقی آنان و اطلاع از عواقب ناشی در رابطه با رعایت مسائل قانونی، ارسال پیامک‌های هشداری و پیشگیرانه در سال گذشته بسیار مفید، مطلوب و کارآمد ارزیابی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • هشدار‌های سیل را جدی بگیرید
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
  • صنایع کم‌آب می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • صنایع کم‌آبی می‌تواند در قزوین پا بگیرد