Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این کلانشهر افزود: جرقه خوبی در این زمینه در مجلس شورای اسلامی شاهدیم که باید استمرار یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه آسیب های زیادی متوجه جامعه ماست و با تشریح ریشه آن آسیب ها خاطر نشان کرد: یکی از این ریشه های و علل آسیب ها ضعف در نظام مدیریتی و نظارتی کشور آن هم در قوه مجریه است، بخشی از ضعف ها باقیمانده طرح ها و برنامه های دوره طاغوت است که باید حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت با بیان اینکه دیوان سالاری اداری هنوز بر ادارات دولتی ما حاکم است، اضافه کرد: کاغذبازی ها در ادارات مایه درد سر مردم بوده و آنان را آزار می دهد.

 وی ضعف روحیه جهادی در قوه مجریه را از دیگر عوامل آسیب ها عنوان و خاطر نشان کرد: عملیات جهادی در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی کشور ما را به جایی می رساند که شایسته مردم ماست از این رو این برخورداری از روحیه جهادی برای پیشبرد امور بسیار حائز اهمیت است و تحرکات عناصر خودباخته نیز ریشه دیگرآسیب ها است.

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه مسئولان باید انقلابی عمل کنند، اضافه کرد: جامعه ای می تواند در دنیا به خود ببالد که مسئولان آن انقلابی عمل کنند.

وی با تاکید بر توجه به معیشت مردم اظهار داشت: مردم امروز در تنگناهای معیشتی قرار دارند و با این وضعیت سرسام آور مسکن و هزینه های جاری، همه مسئولان باید در این ارتباط ایفای نقش کنند.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف بیان داشت: افتخار می کنیم که زنان و دختران محجبه بسیاری در جامعه داریم اما وضعیت خیابان های ما نگران کننده است.

وی با بیان اینکه نوع پوشش در بعضی از دختران ما خارج از عرف و فرهنگ و دین ماست، تصریح کرد: در شورای فرهنگ عمومی تصویب شده که ابتدا در ادارات، سازمان ها، نهادها، بیمارستان ها و دانشگاه ها همه زنان از آرایش خودداری کرده و به حجاب اسلامی که قانون و تکلیف است، عمل کنند و در واقع باید در سطح جامعه اسلامی رفتار و پوشش مردان و زنان ما شایسته این عنوان باشد.

وی با تاکید بر اینکه خانواده ها، پدران، مادران، برادران و همسران زنان در موضوع حجاب مسئولیتی دارند، خاطر نشان کرد: مردم ما از نوع پوشش برخی از زنان و دختران در جامعه ناراحت هستندو انتظار دارند حرکتی از سوی مسئولان صورت گیرد و اقدام فرهنگی موثر انجام شود.

برچسب‌ها رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان رشت گیلان جمعه رشت آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در محفل قرآنی، حکایت از وجود چتر معنویت در جامعه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.‌

حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه که در محفل قرآنی امام حسنی‌ها حاضر شده است در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: انسان در این اجتماع عظیم مردم، عظمت قرآن کریم را می بیند. قرائت قرآن و استماع قرآن توسط این جمعیت عظیم حکایت خوبی از جنبه وجود چتر معنویت در جامعه ایرانی دارد.

کد خبر 6063060

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال
  • دیدار مداحان و شعرای آیینی با امام جمعه شهرکرد
  • غزه گورستان قوانین بین المللی است
  • اجتماع مادران و کودکان بوشهری در حمایت از مردم غزه
  • غزه گورستان نقض قوانین بین المللی است
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • حضور مردم در محفل قرآنی، حکایت از وجود چتر معنویت در جامعه دارد
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
  • مسئولان باید از دخالت در اقتصاد دل بکنند
  • ضرورت تحول در رویکرد مدیران دولتی