Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: موسوی خوئینی‌ها و اصلاح‌طلبان به‌جای نامه‌نگاری باید پاسخگوی عملکرد خود و دولت ضعیف فعلی بوده و به‌دلیل نابود کردن اقتصاد کشور از مردم عذرخواهی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سلیمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به نامه اخیر محمد موسوی خوئینی‌ها اظهار داشت: آقای موسوی خوئینی‌ها فراموش کرده‌اند که چه کسی را برای ریاست جمهوری دوره یازدهم و دوازدهم به مردم معرفی کرده‌اند؟ او بهتر است در اقدامات سیاسی‌اش جستجویی انجام دهد و ببیند که چه نقشی در وضعیت فعلی کشور داشته است؟

وی افزود: موسوی خوئینی‌ها نقش مستقیمی در بسیاری از التهابات و افسارگسیختگی‌های فعلی کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد:‌ در کلاس‌های درس موسوی خوئینی‌ها رئیس گروهک فرقان حاضر بوده است که منجر به ترور و شهادت آیت‌الله مطهری شد.    بنابر گزارش فارس، سلیمی گفت: موسوی خوئینی‌ها بهتر است به جای ارائه آدرس غلط دادن، مسئولیت لطماتی که به کشور از سوی او و حسن روحانی که از سوی او مورد حمایت قرار گرفته است را بپذیرد.    وی با بیان اینکه ای کاش آقای موسوی خوئینی‌ها کمی مسئولیت‌پذیر بوده و از مردم عذرخواهی می‌کرد، گفت:‌ موسوی خوئینی‌ها به جای عذرخواهی از مردم راه فرار را در پیش گرفته است.    وی گفت: متأسفانه آقای موسوی خوئینی‌ها به دنبال ارائه آدرس غلط به مردم است، این در حالی است که همواره و  پیش از اظهارنظرات تندش، رادیوهای بیگانه مواضع او را اعلام می‌کنند.    انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: موسوی خوئینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!