Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@06:52:15 GMT

فساد و بی‌اخلاقی از هر ویروسی خطرناک‌تر است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۳۲۵۳

فساد و بی‌اخلاقی از هر ویروسی خطرناک‌تر است

امام جمعه اراک گفت: فساد و بی اخلاقی از هر ویروسی خطرناک‌تر است و انسانیت و ارزش‌های انسانی را تباه می‌کند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک اظهار کرد: اسلام برای خانواده، اخلاق و عفاف ارزش بسیاری قائل است و رعایت عفاف را موجب سعادت و سلامت فکری بشریت می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ عفاف و اخلاق و خانواده در جامعه ایرانی احیا شد و نباید اجازه دهیم دشمن این فرهنگ را از بین ببرد.

امام جمعه اراک گفت: عفت و دین‌داری از شاخصه‌های مردان و زنان ایرانی است که به برکت خون شهدا و بزرگان دین حاصل شده و باید همواره به آن توجه داشت.

دری نجف آبادی نقطه مقابل عفاف را فساد دانست و ادامه داد: فساد و بی اخلاقی از هر ویروسی خطرناک‌تر است و انسانیت و ارزش‌های انسانی را تباه می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال دور کردن جوانان از عفاف و حجاب است، خاطرنشان کرد: جوانان نباید تحت تاثیر جوسازی‌های دشمن قرار گیرند، دشمن به دنبال دور کردن جوانان از هویت ایرانی و اسلامی است تا به اهداف خود برسد.

امام جمعه اراک دستاورد بزرگ‌ انقلاب را احیای حجاب و عفاف دانست و گفت: در سال ۱۳۱۴ و در جریان اعتراض مردم نسبت به کشف پنج هزار نفر در این واقعه کشته شدند. 

دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود کرونا را یکی از گرفتاری‌های امروز جامعه دانست و اظهار کرد: بی توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزان شیوع بیماری را روز به روز افزایش می‌دهد بر این اساس رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک یک ضرورت است.

وی  تاکید کرد: به دلیل اینکه تعطیلی کسب و کار موجب ضربه به اقتصاد می‌شود لازم است به گونه‌ای رفتار کرد که در عین فعالیت اقتصادی، بیماری شیوع و رشد پیدا نکند.

امام جمعه اراک خواستار خودداری مردم از حضور در  مراسماتی همچون عروسی و عزا شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه اراك نماز جمعه اراك فساد حجاب امام جمعه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مشارکت مردمی در اجرای طرح عفاف و حجاب

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دبیر ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر استان با اشاره به اینکه یکی از وظایف حکومت اسلامی آن است که در فضای عمومی جامعه نباید مظاهر فساد بصورت علنی وآشکار وجود داشته باشد گفت: یکی ازمصادیق و مظاهر فساد، بد پوششی است که نیروی انتظامی در این خصوص وارد عمل شده، اما مردم هم دراین زمینه می‌توانند مشارکت کنند و طبق قانون حق دارند دیگران را دعوت به خیر و قانون کنند تا فضای عمومی جامعه آلوده به ناهنجاری‌ها نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام محسن مظاهری افزود:کسی که حجاب شرعی را رعایت نکند ویا بدپوششی کند وعفت عمومی را به خطر بیندازد طبق قانون مجرم است و با این افراد برخورد می‌شود.
وی تاکید کرد: اینگونه افراد اگر رفتار خود را اصلاح نکنند و اصرار بررفتار غلط خود داشته باشند به دستگاه قضایی ارجاع داده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تقویت ارزش های انقلابی در مدارس الزامی است
  • "قلیان اکسیژن"؛ بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران
  • بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن
  • تاکید بر مشارکت مردمی در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده