Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های اروپایی حریفان خود را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شناختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز (جمعه) قرعه کشی شد. تنها صعود تیم های اتلتیکومادرید، پاری سن ژرمن، لایپزیگ و آتالانتا مشخص شده است و چهار تیم دیگر پس از برگزاری بازی های باقی مانده یک هشتم نهایی به این مرحله راه  پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار برگشت تیم های بارسلونا-ناپولی، منچسترسیتی-رئال مادرید، یوونتوس- لیون و بایرن مونیخ-چلسی به دلیل بحران کرونا برگزار نشد.

در مرحله یک چهارم نهایی که در روزهای دوازدهم تا پانزدهم آگوست (۲۲تا ۲۵ مرداد) برگزار خواهد شد اتلتیکو به مصاف لایپزیگ می رود، برنده دیدار سیتی و رئال مادرید مقابل برنده بازی لیون و یوونتوس قرار خواهد گرفت، همچنین برنده بازی بارسا و ناپولی به مصاف برنده دیدار بایرن و چلسی می رود و پاری سن ژرمن برابر آتالانتا قرار خواهد گرفت.

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی نخست و بازی سوم با هم روبرو خواهند شد و برنده بازی دوم و چهارم به مصاف هم می روند.

دیدارهای باقی مانده یک هشتم نهایی روزهای هفتم و هشتم آگوست (۱۷ و ۱۸ مرداد) انجام می‌شوند. بر اساس اعلام یوفا میزبان ها در ورزشگاه خود بازی برگشت را انجام خواهند داد. سپس تیم های صعود کننده به همراه اتلتیکو، PSG، لایپزیگ و آتالانتا در لیسبون مرحله یک چهارم نهایی را برگزار می کنند. بازی ها تا فینال به صورت تک بازی خواهد بود و در ساعت ۲۳:۳۰ پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا مرحله یک چهارم نهایی برنده بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال

دورتموند به لطف درخشش در بازی های خانگی به جمع ۴ تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

دیدار برگشت دورتموند و اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۲ زنبورها خاتمه یافت. دورتموند در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۴-۵ راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به نقل از اوپتا؛ دورتموند برای اولین بار در تاریخ جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا به رکورد ۱۰ بازی متوالی شکست ناپذیری در خانه رسید. (۶ برد و ۴ تساوی) دورتموند چهارمین حضور خود در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ را تجربه خواهد کرد. آخرین حضور آنها در این مرحله به فصل ۲۰۱۲/۱۳ تحت هدایت یورگن کلوپ برمی‌گشت. زنبورها د‌ر فصل مذکور به فینال رسیدند اما مغلوب بایرن مونیخ شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • ساعت دقیق بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت دقیق بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا