Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@20:33:42 GMT

هک شدن موبایل وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توسط ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۳۴۱۵

در مارس ۲۰۱۹ بود که «آرگامان» رئیس شاباک جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است «نتانیاهو» نیز از پنهان‌کاری شاباک درباره جزئیات این واقعه خشمگین شده و چندین بار به آرگامان به دلیل گزارش ندادن به وی در این باره شدیدا اعتراض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: در مارس ۲۰۱۹ بود که «آرگامان» رئیس شاباک جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است.

«نتانیاهو» نیز از پنهان‌کاری شاباک درباره جزئیات این واقعه خشمگین شده و چندین بار به آرگامان به دلیل گزارش ندادن به وی در این باره شدیدا اعتراض کرده است.

گانتز اما با ادعای اینکه هیچ اطلاعات امنیتی در تلفن همراه وی وجود نداشته، رئیس موساد را به همکاری با نتانیاهو و تلاش برای تخریب چهره خود متهم کرد.

یک سیاستمدار اسرائیلی به هاآرتص گفت حتی احتمال لو رفتن اطلاعات خصوصی گانتز در جریان هک شدن موبایل وی شدیداً نتانیاهو را نگران کرده است.

 نفتالی بنت نیز در زمانی که تصدی وزارت را برعهده داشت، گزارشی را درباره هک شدن موبایل گانتز توسط ایرانی‌ها و عواقب، آن از سوی مقام‌های امنیتی دریافت کرده است. منبع: فارس برچسب ها: روزنامه اسرائیلی هاآرتص ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ، هک شدن موبایل ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روزنامه اسرائیلی هاآرتص وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هک شدن موبایل ایران هک شدن موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره

منابع عبری‌ از سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و دستگاه امنیت داخلی رژیم (شاباک) به قاهره برای گفت‌وگو با مقامات مصری درباره «عملیات نظامی» در رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به همراه «رونن بار» رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم (شاباک) به منظور بررسی حملات احتمالی در رفح، مخفیانه وارد قاهره شدند.

«باراک راوید» خبرنگار اسرائیلی می‌گوید مقامات مصری ابراز نگرانی کردند عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در رفح منجر به ورود ده ها هزار فلسطینی آواره به خاک مصر شود که این می‌تواند امنیت مصر را به خطر بیندازد.

مقامات صهیونیست می‌گویند هماهنگی نزدیک نظامی و دیپلماتیک با مصر یکی از شروط اساسی برای اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح است، به ویژه با توجه به قصد اسرائیل برای کنترل محور فیلادلفیا در مجاورت مرز نوار غزه و مصر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟