Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: در بحبوحه اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی بر سر طرح اشغال کرانه باختری و بودجه سال ۲۰۲۱، آشکار شدن پنهان‌کاری سرویس‌های امنیتی تل‌آویو در موضوع هک شدن تلفن همراه «بنی گانتز» وزیر جنگ کنونی این رژیم، تنش‌های جدیدی را به وجود آورده است.

در مارس ۲۰۱۹ بود که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد «نداف آرگامان» رئیس سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه هاآرتص، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز از پنهان‌کاری شاباک درباره جزئیات این واقعه خشمگین شده و چندین بار به آرگامان به دلیل گزارش ندادن به وی در این باره شدیدا اعتراض کرده است.

هاآرتص بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده، نوشت از نظر نتانیاهو رئیس شاباک ملاحظات امنیتی را در نظر نگرفته بلکه سعی داشته به گانتز در گرفتن جای وی کمک کند. نتانیاهو در یکی از جلسات خصوصی درباره آرگامان گفت: «او از گانتز محافظت می‌کند».

بر این اساس، گانتز، اما با ادعای اینکه هیچ اطلاعات امنیتی در تلفن همراه وی وجود نداشته و هکر‌ها نمی‌توانند از آن برای اخاذی از وی استفاده کنند، «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را به همکاری با نتانیاهو و تلاش برای تخریب چهره خود متهم کرد.

این در حالی است که چند روز پیش نتانیاهو بدون مشورت با گانتز و گرفتن تاییدیه از وی، حضور کوهن در سمت ریاست موساد را برای شش ماه دیگر تمدید کرد.

یک سیاستمدار صهیونیست و از آشنایان گانتز، اما به هاآرتص گفت حتی احتمال لو رفتن اطلاعات خصوصی گانتز در جریان هک شدن موبایل وی هم شدیداً نتانیاهو را نگران کرده است.

این روزنامه در ادامه با بیان اینکه چیزی از وخامت موضوع هک شدن موبایل گانتز کم نشده، دلیل آن را اینگونه توضیح داد: «نفتالی بنت در زمانی که تصدی وزارت دفاع را برعهده داشت، گزارشی را درباره هک شدن موبایل گانتز توسط ایرانی‌ها و عواقب، آن از سوی مقام‌های امنیتی دریافت کرد».

هاآرتص تنش بین نتانیاهو و آرگامان را نشانه دیگری از وجود بدگمانی عمیق در ذهن نتانیاهو درباره رؤسای سازمان‌های دولتی توصیف کرده و نوشت این بدگمانی با درگیر شدن فزاینده وی در پرونده‌های فساد نیز وخیم‌تر می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر جنگ گانتز هک موبایل ایرانی ها رژیم صهیونیستی هک شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است

بزرگترین فشار داخلی که اکنون بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آن روبه روست مربوط به درخواست‌های گسترده عمومی شهروندان صهیونیست برای آزادی اسرای در بند حماس می‌شود. گرچه نتانیاهو آزادی اسرای صهیونیست را یکی از مهمترین اهداف عملیات در غزه عنوان ساخته است، اما با گذشت نزدیک به ۷ ماه از جنگ، هنوز این امر محقق نشده است. 

به گزارش الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) حماس را مقصر شکست مذاکرات برای تبادل اسرا خواند. 

بر این اساس، وی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: قلب‌های ما همچنان به دلیل باقی ماندن ۱۳۳ تن از اسرای خود در دستان حماس در غزه غمگین است. 

در ادامه این پیام آمده است: حماس مسئول فعلی شرایط به وجود آمده است. این گروه تمامی پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است. حماس به دنبال ایجاد نفاق در میان ما و تثبیت موقعیت خود است. با این حال، ما به این موضوع با قاطعیت پاسخ می‌دهیم. 

اظهارات نتانیاهو درباره آزادی اسرا و مقصر جلوه دادن حماس پس از آن انجام می‌شود که صد‌ها هزار تظاهرکننده در سرزمین‌های اشغالی به خیابان‌ها آمده و خواستار توافق با حماس برای تبادل اسرا شده اند. 

کابینه افراطی نتانیاهو به شدت با تبادل اسرا با حماس مخالف است به طوری که ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی؛ و بتزالل اسموتریچ، وزیر دارایی این رژیم تهدید کرده اند در صورت دادن امتیاز به حماس و آزادی اسرای فلسطینی، کابینه ائتلافی را ترک خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!