Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دشتستان در مجلس گفت: سالانه حدود 16 میلیون ورودی پرونده به قوه قضاییه است و این تعداد اندک وکیل نمی‌تواند پاسخگوی نیاز جامعه باشد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر با اینکه مخالف جدی انحصار هستم، اظهار داشت: انحصار در هر حوزه‌ای فساد آور است و این کار باعث عدم رونق بازار، کاهش کیفیت و رقابت بین شرکت‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه وکالت نیز نباید محدودیت گذاشت، ولی باید برای وکالت شرایط حداقلی گذاشت. وکالت مثل کنکور نیست که بگوییم ظرفیت محدود است و درس‌خوانده‌تر وکیل شود. مثل هر پزشکی که بعد از اتمام دوره دانشگاه می‌تواند پزشکی کند، برای وکالت هم همین‌طور است.

رضایی خاطرنشان کرد: سالانه حدود 16 میلیون ورودی پرونده به قوه قضاییه است و این تعداد اندک وکیل نمی‌تواند پاسخگوی نیاز جامعه باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طرفی، با کثرت وکیل می‌توانیم شاهد رقابت سالم برای بالا بردن کیفیت وکالت باشیم. هرچند که بنده معتقدم باید استقلال نهاد وکالت حفظ شود.

منبع: فارس

کلیدواژه: ابراهیم رضایی نماینده دشتستان انحصار وکالت فساد شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم.

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند