Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز گفت: طرح زیرگذر علی بن حمزه (ع) مراحل نهایی اجرا را طی می‌کند و در ماه آینده این طرح به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: کارکرد این طرح مدیریت ترافیک دروازه اصفهان است و با بهره برداری از آن بخش زیادی از مشکل ترافیک منطقه حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندرپور با اشاره به قرارگیری این طرح در محور عرفان (حدفاصل دروازه قرآن – دروازه اصفهان) افزود: سمت شمالی طرح علی بن حمزه (ع) برای پیاده راه سازی آماده می‌شود.

طرح چپگرد صدرا و کاهش بار ترافیک

شهردار شیراز در بازدید از طرح چپگرد صدرا نیز با ابراز رضایت از میزان پیشرفت این طرح، گفت: در اجرای مرحله بعدی عرشه، چون باید ملاحضات فنی و ایمنی رعایت شود ممکن است در بهره برداری از پروژه تاخیری کوتاه ایجاد شود.

اسکندرپور با اشاره به قرارگیری طرح چپگرد صدرا در ورودی شهر شیراز و بار ترافیکی این محور افزود: مقرر شده ایمنی طرح به علت ارتفاع زیاد آن تامین شود، ترافیک حاصل از اجرای طرح را کنترل و عبور و مرور ایمن را برای شهروندان حاصل کنیم.

افتتاح طرح تقاطع باهنر – کمربندی اواخر مرداد

او همچنین در بازدید ازطرح تقاطع باهنر – کمربندی اضافه کرد: این طرح با پیشرفت فیزیکی مناسب و با فشرده‌تر کردن عملیات اجرایی و سه شیفته کردن نیروها، تقاطع باهنر – کمربندی را اواخر مردادماه به بهره برداری برسانیم.

شهردار شیراز از اجرای همزمان عملیات فضای سبز و نور طرح باهنر – کمربندی خبر داد و گفت: این طرح شهرک‌های جنوب کمربندی را به صورت ایمن به شیراز متصل می‌کند و از طرح‌های تاثیرگذار بر افزایش ایمنی تردد شهروندان ساکن در شهرک‌های اطراف کمربندی محسوب می‌شود.

اسکندرپور با اشاره به وقوع تصادفات شدید و منجر به فوت در کمربندی گفت: شهرداری شیراز برای افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان در حال احداث بیش از سه تقاطع روی کمربندی است که طرح باهنر – کمربندی نیز یکی از این تقاطعات است.

اجرای طرح گذر غذا در خیابان مشکین فام با محور گردشگری

او در بازدید از عملیات اجرایی طرح گذر غذا واقع در خیابان مشکین فام ضلع جنوبی بوستان آزادی گفت: در این طرح خیابان مشکین فام به عنوان یک فضای پیاده محور تعریف شده که هفت غرفه ارائه غذا نیز در آن فعالیت خواهند کرد.

اسکندرپور اجرای این پروژه را فرصتی جدید برای شیراز عنوان کرد و افزود: پس از اجرای این طرح خیابان مشکین فام با یک پل به خیابان ارم وصل می‌شود و مجموعا به یک محوری گردشگری تبدیل می‌شود که در این محور شاهد قرار گیری هتل، بوستان آزادی و باغ ارم در امتداد یکیدیگر هستیم.

شهردار شیراز اضافه کرد: هدف ما این است که ترافیک خیابان‌های اطراف بوستان آزادی را آرام سازی کنیم تا این بوستان کارکرد اولیه خود را به دست بیاورد، شاهد حضور دوباره شهروندان در این بوستان و احیای آن باشیم.

اسکندرپور کنترل پیشرفت فیزیکی طرح ها، حل مشکلات پروژه‌ها و در نهایت افزایش سرعت طرح و ایجاد هماهنگی بین مدیران را از جمله اهداف بازدید از طرح‌های در دست اجرای شهرداری شیراز دانست.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شیراز مدیریت ترافیک شهردار شیراز بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان مرکزی، محمدهادی نوروزی اظهار کرد: پروژه کمربندی شهر دلیجان در دو مرحله انجام خواهد شد که اکنون در فاز نخست به علت شدت خرابی‌های این محور، لکه‌گیری هندسی در طول مسیر در حال اجراست که پس از اتمام آن در فاز دوم روکش آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را در مجموع حدود ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: عرض اجرای آسفالت در کمربندی دلیجان برابر ۱۱ متر است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن رضایت مردم دلیجان و کاربران جاده‌ای جلب خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

نوروزی با اشاره به سایر اقدامات مهم در دست اجرا در جاده‌های شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: پروژه بسیار مهم ایمن‌سازی کمربندی دلیجان با نصب حفاظ میانی بتنی (نیوجرسی) یکی از کار ویژه‌هایی است که توسط پیمانکار مربوطه در دست اقدام است.

وی به پروژه ایمن‌سازی محور دلیجان - سلفچگان نیز اشاره کرد و گفت: برای رفع نقاط پرتگاهی و افزایش ضریب بخشندگی حاشیه راه‌ها، اجرای شیب شیروانی در این محور با به‌کارگیری شش دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری به همت راهداران شهرستان دلیجان در حال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: به‌زودی عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور دلیجان - سلفچگان نیز شروع خواهد شد تا کاربران جاده‌ای با آرامش خاطر بیشتری از محورهای مواصلاتی استان مرکزی عبور کنند.

کد خبر 747291

دیگر خبرها

  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی