Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:07:02 GMT

تحول در سبک زندگی از معیارهای جهش تولید است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۳۵۲۴

تحول در سبک زندگی از معیارهای جهش تولید است

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان علاوه بر تطبیق قوانین تصویب شده در مجلس با شرع اسلام، وظیفه نظارت بر اجرای قوانین توسط قوه مجریه را نیز دارد.

وی با اشاره به نامه اسماعیل هنیئه به رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیدحسن نصرالله ابراز داشت: ایران در حال حاضر تکیه گاه و امید تمام مظلومین جهان و ملت‌های مقاوم در برابر استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آران و بیدگل همچنین با بیان اینکه دشمن بعد از ناامیدی از جنگ سخت بنیان خانواده‌های مسلمان را هدف قرار داده است، تصریح کرد: دشمن و صهیونیست‌ها تجربه «آندلس» را دارند و هم اکنون نیز می‌خواهند با ترویج بی بند و باری و بدحجابی در جامعه اسلامی ایمان و غیرت را از خانواده‌های ایرانی بگیرند.

تحول در سبک زندگی یکی از معیارهای جهش تولید است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال با نام جهش تولید خاطرنشان کرد: تحول لازمه جهش و رونق تولید است و یکی از معیارهای جهش تولید قابلیت تحول به خصوص در سبک زندگی است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان داشت: از جمله حوزه‌هایی که در سبک زندگی تحول ایجاد شده است در موضوع شیوع کروناست که مردم باید با جدیت آن را دنبال کنند.

وی رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک را یکی از شاخصه‌های تغییر سبک زندگی دانست و یادآور شد: استفاده از ماسک و رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه شناخته شود و عدم رعایت این نکات یک نوع بی اخلاقی است.

استفاده از ماسک نمونه‌ای از رعایت تقواست

امام جمعه آران و بیدگل ضمن انتقاد به برخی از ادارات و رؤسای آنها در عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط کارکنان و اربابان رجوع افزود: مراعات مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک نمونه‌ای از رعایت تقواست که باید مورد توجه مدیران و مسئولین و مردم قرار بگیرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از حوادث در روزهای گذشته مانند آتش گرفتن جنگل‌ها، حادثه در سایت نطنز و غیره گفت: دشمن با بزرگنمایی این حوادث در پی جوسازی بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است در حالی که بخش عظیمی از این حوادث به دلیل بی تدبیری برخی از مدیران و مسئولین است که هر چه زودتر باید این موارد بررسی شود و اگر احتمالاً برخی از این حوادث هم ناشی از توطئه دشمنان است با آنها برخورد جدی شود.

کد خبر 4970382

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه ابوالفضل سلیمانی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام ستاد مقابله با کرونا شهرکرد بیرجند استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه استفاده از ماسک سبک زندگی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا

شرکت آمریکایی تسلا اعلام کرد که بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار خود را در جهان اخراج کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یاهوفایننس، شرکت آمریکایی تسلا اعلام کرد که بیش از 10 درصد از نیروی کار خود را در جهان اخراج کرده است.

در یادداشتی که اولین بار توسط وب سایت خبری الکترک Electrek منتشر شد، ایلان ماسک، مالک میلیاردر این سازنده خودروهای برقی به کارکنان خود گفت که از چیزی بیشتر از این متنفر نیست، "اما باید انجام شود".

بزرگترین خودروساز جهان از نظر ارزش بازار یعنی تسلا بر اساس آخرین گزارش سالانه خود، تا دسامبر سال گذشته میلادی 140473 نیرو در سراسر جهان داشته است.

تسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کندغرامت 3 میلیون دلاری تسلا در پرونده نژادپرستی علیه کارگر سیاه پوست

تسلا به درخواست بی‌بی‌سی برای اظهار نظر درباره این تعدیل نیرو پاسخ نداده است.

در ایمیل ماسک آمده است: ما بررسی کاملی از سازمان انجام داده‌ایم و تصمیم دشواری برای کاهش بیش از 10 درصدی نیروهای خود در سطح جهانی گرفته‌ایم.

وی گفت: از هیچ چیزی بیشتر از این متنفر نیستم، اما باید انجام شود.

ماسک در ادامه تأکید کرد که این تعدیل نیرو باعث خواهد شد که این شرکت با کاهش بار اضافی خود، به صورت خلاقانه و با سرعت بیشتری وارد "چرخه بعدی رشد" شود.

یکی از کارمندان تسلا که به او گفته شده بود اخراج خواهد شد، به بی‌بی‌سی گفت که دسترسی وی را به حساب ایمیل خود قطع کردند، همانطور که دسترسی همه کارکنان اخراج شده دیگر را قطع کردند.

اندرو باگلینو، یکی از اعضای تیم اجرایی تسلا، روز دوشنبه در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که "تصمیم دشوار" را برای ترک این شرکت پس از 18 سال گرفته است.

بر اساس مطلبی که در پایگاه اینترنتی تسلا منتشر شده است، باگلینو از سال 2019 به عنوان معاون ارشد تیم مهندسی نیرو و انرژی تسلا خدمت کرده است.

روهان پاتل، یکی دیگر از مدیران اجرایی این شرکت که مسئولیت سیاست عمومی و توسعه تجارت را بر عهده دارد، نیز قرار است این پست را ترک کند.

وی شخصاً از ماسک به خاطر دادن فرصت به او و "توانمندسازی" او برای رهبری ابتکارات بزرگ در این شرکت تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر
  • تقویت احساس ارزش واقعی تولید برنج در زندگی کشاورزان مازندرانی
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • خوداتکایی ۹۵ درصدی در صنعت شوینده و بهداشتی
  • جنجال ایکس در هند
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند