Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@11:13:16 GMT

عذرخواهی از اسطوره‌ای که رکوردش شکسته شد!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۳۶۵۹

عذرخواهی از اسطوره‌ای که رکوردش شکسته شد!

داوید دخئا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد سال ۲۰۱۱ به جمع شیاطین‌سرخ پیوست و با وجود اینکه مقطعی در آستانه رئالی شدن بود، در نهایت ماند تا یک رکورد خاص را به نام خودش ثبت کند. پیتر اشمایکل دروازه‌بان دانمارکی پیشین یونایتد رکورددار بیشترین بازی به‌عنوان یک بازیکن خارجی در ترکیب شیاطین‌سرخ بود و حالا این رکورد را یک دروازه‌بان دیگر شکسته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دخئای ۲۹ ساله که برای سیصد و نود و نهمین مرتبه در دیدار مقابل استون‌ویلا درون دروازه منچستریونایتد ایستاد و رکورد اشمایکل را شکست، در این باره گفت: «از اشمایکل عذرخواهی می‌کنم. این آمار فوق‌العاده است و یعنی اینکه من مدتی طولانی در تیم بوده‌ام و در سطحی بالا بازی کرده‌ام. پس واقعاً افتخار می‌کنم و خوشحالم که این تعداد بازی را برای منچستریونایتد انجام داده‌ام. امیدوارم که خیلی زود ۴۰۰ بازی دیگر هم انجام دهم.»

از ۳۹۹ بازی دخئا برای منچستریونایتد، ۳۰۹ بازی در لیگ برتر و ۹۰ بازی در تورنمنت‌های دیگر بوده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: داوید دخئا منچستریونایتد شیاطین سرخ رکورد اشمایکل پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم

سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش مقابل اورتون در دربی مرسی‌ساید از هواداران‌شان بابت این باخت بدموقع عذرخواهی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی شکست 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل اورتون در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس گفت: اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، عملکردمان به اندازه کافی خوب نبود. ما آنطور که اورتون می‌خواست بازی کردیم و آنها از روی دو ضربه شروع مجدد به گل رسیدند. پس از آن بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم روی دروازه اورتون خلق کردیم.

وی افزود: هر موقعیتی هم که ما از دست می‌دادیم، به اورتون شتاب بیشتری می‌داد. بدیهی است که این الهام‌بخش‌ترین بازی تمام دوران ما نیست. من واقعاً برای هواداران‌مان متأسفم. ما قبلاً هرگز در اینجا نباخته بودیم و این بازی واقعاً متفاوتی بود. واقعاً از این بابت عذرخواهی می‌کنم. اکنون باید ریکاوری کنیم چون بازی با وستهام در انتظار ما است. می‌توانم تصور کنم که از نظر روحی و جسمی آن بازی یک چالش برای ما خواهد بود.

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

لیورپول با قبول این شکست 74 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس و پشت‌سر آرسنال 77 امتیازی جای دارد، این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و 73 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند