Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:22:02 GMT

شهرستان قدس بار دیگر در کانون فضاسازی معاندان 

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۳۷۱۹

شهرستان قدس بار دیگر در کانون فضاسازی معاندان 

حوادثی طی روزهای گذشته رخ داده است که ارتباطی با یکدیگر ندارد و با این حال رسانه‌های وابسته به دولت‌های متخاصم با سوار شدن بر موج شایعه تلاش کرده‌اند تا در ادامه سناریوهای ضدایرانی خود، کشور را ناامن جلوه دهند و توان رزمی و جاسوسی خود را برجسته کنند.

آنان بار دیگر تولید محتوا بر اساس سناریوهای ضدایرانی خود را از بامداد امروز، جمعه آغاز و از اکانت‌های فیک سازمان منافقین هم برای رسیدن به مقصد شوم خود استفاده کردند تا تصاویر بمباران مردم غزه را به عنوان حمله‌ جنگنده‌های اسرائیل به شهرستان قدس جا بزنند و از این طریق سیاست تزریق ناامیدی و افزایش اضطراب بین ملت ایران را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دروغ‌پراکنی آنان طی شب گذشته و بامداد امروز به جایی رسید که به نقل از خبرگزاری رژیم غاصب اسراییل از بمباران هوایی غرب تهران توسط ۲ فروند F۱۶  خبر دادند و تشویش افکار عمومی را درست در روزِ همراه با آرامش تهران دنبال کردند. 
یک سری منابع نیز مذبوحانه در مورد صداهای ساختگی مدعی شدند که سامانه دفاع موشکی سمت غرب تهران فعال شده است و برخی دیگر هم به دروغ ادعا کردند که یک پایگاه موشکی را در غرب تهران مورد تهاجم قرار داده‌اند.
برخی از کاربران فیک شبکه‌های اجتماعی هم به تصور خود از زبان ساکن تهران اینگونه نوشتند که «آرامش نداریم جدا!» و نشان دادند که تشویش افکار عمومی را تحت هر شرایطی دنبال می‌کنند حتی با انتشار اخبار جعلی؛ گویا در مورد آنان هدف وسیله را توجیه می‌کند آن هم هدفی واهی!
یک کانال تلگرامی با عنوان «سپاه قدس» در ادامه با انتشار محتوایی تاکید کرد که در هیچ یک از پادگان‌ها و پایگاه‌های نظامی در سرتاسر ایران طی شب گذشته انفجاری رخ نداده است.

واکنش فرماندار قدس به شایعه انفجار

فرماندار شهرستان قدس هم نسبت به شایعه انفجار و قطعی گسترده برق واکنش نشان داد و آب پاکی روی دست معاندان ریخت؛ «لیلا واثقی» گفت: خبر انفجار طی شب گذشته در این شهرستان تایید نمی‌شود.  
وی افزود: حتی خبرهای مربوط به قطعی گسترده برق هم صحت ندارد و قطعی برق به مدت چند دقیقه در ساعت ۲۲ دیشب مربوط به بیمارستان ۱۲ بهمن شهرستان بوده است.
دلیل قطعی برقِ شب گذشته شهر قدس
مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نیرو نیز قطعی برق شب گذشته در برخی از مناطق شهر قدس را مربوط به یک مانور دانست و گفت: این مانورها هرچند وقت یک بار انجام می‌شود.
میثم جعفرزاده بیان کرد: قطعی برق ربطی به سایر موارد نداشته و در حال حاضر نیز شبکه در شرایط کاملا نرمال در حال بهره‌برداری است.

به نظر می‌رسد انتخاب شهرستان قدس با توجه به نام آن برای این مانور و فضاسازی رسانه‌ای معاندان هم بی‌دلیل نیست و این جریان‌سازی‌های رسانه‌ای در ادامه همان جنگ روانی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی دنبال می‌شود. 
«قدس» یکی از شهرستان‌های استان تهران است و در غرب شهر تهران و همسایگی استان البرز قرار دارد؛ هیات وزیران در اردیبهشت ۱۳۸۸ و بنا به پیشنهاد وزارت کشور با ایجاد شهرستان قدس به مرکزیت شهر قدس موافقت کرد. 
مرکزیت شهرستان قدس در ابتدا روستایی با نام «قلعه حسن‌خان» از بخش «کن» بود که در اوایل انقلاب با نام شهرک «حسن‌خان» به شهرستان شهریار سپرده شد؛ نام آن بعدها به شهرک قدس تغییر پیدا کرد و با اضافه شدن چند روستا و دهکده به شهر قدس تبدیل شد.

برچسب‌ها شهرستان قدس لیلا واثقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان قدس لیلا واثقی شهرستان قدس لیلا واثقی شهرستان قدس قطعی برق شب گذشته شهر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، علی نوری نژاد از جذب ۳۱۲ میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی در شهرستان سوادکوه شمالی در سال گذشته خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی افزود: به منظور افزایش بهره‌وری، اشتغال به کار نیروی نیمه فعال جوامع روستایی، کاهش هزینه تولید و رونق کسب و کار در بخش کشاورزی طی سال گذشته ۳۱۲ میلیارد ریال تسهیلات با اشتغالزایی ۷۵ نفر در این شهرستان جذب شد.

این مسوول تصریح کرد: این تسهیلات شامل ۲۳ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون، ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی، ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، بیش از ۳۹ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش محصولات زراعی، ۷۲ میلیارد ریال از محل سفر ریاست جمهور، ۸۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بنیاد برکت و ۶۸ میلیارد ریال از محل کمک‌های فنی اعتباری در این شهرستان جذب شد.

وی گفت: پرداخت این تسهیلات در سال گذشته منجر به ایجاد اشتغال برای ۷۵ بهره بردار و تثبیت اشتغال آنها در زیر بخش‌های زراعی، باغی، مرغداری، شیلات و گلخانه‌ها شد.

دیگر خبرها

  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • باید در بخش حمل و نقل سرمایه‌گذاری شود
  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان
  • رفع قطعی برق در بستک و جزیره هرمز
  • قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی