Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سرلشگر ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص)، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و حمید فتاحی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، از پژوهشگاه ICT بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدیدکنندگان با حضور در نمایشگاه برپا شده، در جریان آخرین وضعیت پروژه‌ها و دستاوردهای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفتند.

سرلشگر ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) در بازدید از توانمندیهای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقش و ماهیت این پژوهشگاه در بومی‌سازی لبه فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی تاکید کرد.

وی گفت: این مجموعه تحقیقاتی و پژوهشی می‌تواند در حوزه‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نقش موثری در بومی‌سازی لبه فناوری داشته باشد.

ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز با اشاره به راه اندازی سامانه های مختلف توسط پژوهشگاه ICT ، از آمادگی مرکز ملی فضای مجازی جهت پذیرش راهبری و پیاده‌سازی این سامانه ها خبر داد و در این خصوص نماینده‌ای را نیز جهت افزایش تعاملات معرفی کرد و گفت: دستاوردهای پژوهشگاه ارتباطات در شرایط موجود قابل تقدیر است و باید نتیجه این دستاوردها در ساختارهای حوزه های مختلف اجرایی شود.

وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این دیدار با اشاره به دستاوردهای این پژوهشگاه طی یک سال اخیر و تلاشهای پژوهشگران جوان و توانمند حوزه ICT کشور گفت: این پژوهشگاه نقطه عطفی برای توسعه ارتباطات کشور است و حمایت همه بخش‌ها از پژوهشگاه ارتباطات موجب افزایش انگیزه و تلاش مضاعف نخبگان جوان حوزه ICT می شود.

کد خبر 4969903 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات قرارگاه خاتم الانبیاء ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان فناوری نانو نوآوری فیس بوک اینترنت موبایل فناوری فضایی امنیت اطلاعات ناسا سامسونگ صفحه نمایشگر پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بر اساس حکم وزیر ارتباطات و فناوری، اکرم فداکار به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری استان معرفی و جایگزین محمدرضا پاکدل شد.

در حکم انتصاب اکرم فداکار آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی امور دولت مجلس و استان‌ها و نظر به شایستگی تعهد تخصص و تجربیات ارزشمندتان به موجب این حکم سرکار عالی را به سمت مدیر کل ارتباطات و فناوری و اطلاعات استان یزد منصوب می‌نمایم.

از سرکار عالی انتظار می‌رود به عنوان نماینده ارشد وزیر در استان علاوه بر انجام امور محوله در چهارچوب شرح وظایف، ضمن هماهنگی ظرفیت‌های سایر واحد‌های استانی و منطقه‌ای این وزارتخانه و با هماهنگی و تعامل با استاندار محترم و سایر دستگاه‌های اجرایی استانی نسبت به تحقق موارد تعیین شده اهتمام لازم را به عمل آورید.

امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان، رعایت اخلاق اسلامی، تقوای الهی، با روحیه جهادی در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف "دولت مردمی، ایران قوی" موفق و موید باشید.

گفتنی است، اکرم فداکار پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، عناوینی همچون مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان، معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مسئول پیگیری‌های ویژه اقتصاد دانش بنیان در استان و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار را در کارنامه کاری خود دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند