Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به دسیسه‌های دشمنان و استکبار جهانی علیه ملت ایران، گفت: نظارت در حوزه‌های مختلف مؤثرترین راهکار برای مقابله با گرانی و شایعه‌پراکنی دشمنان است و انتظار می رود مسئولان بیش از پیش بر این مقوله تمرکز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مردم با هوشیاری و بصیرت بار دیگر این توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد. 

آیت الله ناصری افزود: در ماه‌های اخیر شاهد هجوم رسانه‌های معاند علیه نظام اسلامی هستیم که قصد این رسانه‌ها تخریب مسئولان و تفرقه افکنی در جامعه است.

خطیب نماز جمعه یزد با بیان اینکه در چهل سال گذشته دستاورد‌های زیادی را به دست آورده ایم، گفت: دشمن این پیشرفت‌ها را خاری در چشم خود می‌داند.

او اشاره‌ای به موفقیت‌های سیاسی که کشورمان در سال‌های اخیر داشت و افزود: به یاری خدا توانستیم تمام توطئه‌های دشمنان در کشور‌های همسایه به خصوص عراق و سوریه را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم برای یاری افراد آسیب دیده از کرونا سنگ تمام گذاشتند.

او خواستار نظارت جدی مسئولان بر بازار برای جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و تضییع حقوق مردم شد.

نماز جمعه این هفته با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه مقابله با شایعه پراکنی نظارت بر بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران - دهم فروردین ماه - به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود. 

همچون هفته گذشته با برنامه جزء خوانی قرآن کریم، نمازگزاران قبل از شروع برنامه‌ها با قرائت یک جزء از کلام وحی، در محضر قرآن کریم هستند.

ارتباطات مردمی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و شهرداری تهران مجموعه‌هایی هستند که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند.

فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند